JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Noen som har vært fysisk inne i en butikk i det siste å fått bekreftet at det funker?
qwert Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 De har bare flyttet kampanjemateriellet fra 'nettsiden' i seg selv til et flashbasert e-magasin. Siste side for innbyttetilbudet. Katalogen gyldig til 24. Desember.
husgutt Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 jøss, er lost planet 2 og red steel 2 lagt til.. faen.. hehe..
frowen Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Hmm, jeg fant den heller ikke på nettsiden. Og må innrømme at jeg ble småirritert når jeg så at ekskluderingslista ble oppdatert med Alone in the Dark . Så blir å bestille Eat Lead og et annet så forhåndsbestille BF:BC2 ja.
JoanTheMan Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Hmm, jeg fant den heller ikke på nettsiden. Og må innrømme at jeg ble småirritert når jeg så at ekskluderingslista ble oppdatert med Alone in the Dark . Så blir å bestille Eat Lead og et annet så forhåndsbestille BF:BC2 ja. hehe, nå har jeg sett at de fleste butikker har nesten en hel hylle med Alone in the dark, så det var jo bare nødt til å skje
thadon Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Noen som vet om det er mulig å få bytta inn sånn at jeg får 1 versjonene til 360n og en til ps3en? Eller er det maks et eksemplar pr spill uansett plattform?
JoanTheMan Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Noen som vet om det er mulig å få bytta inn sånn at jeg får 1 versjonene til 360n og en til ps3en? Eller er det maks et eksemplar pr spill uansett plattform? Uten å vite noe sikkert så tror jeg det kommer ann på hvem som er bak kassa, du kan jo uansett bare bestille til den andre konsollen en annen dag hirr hirr...
dany_boy Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 (endret) ok jeg har kjøpt 2 spill fra cdon som ikke står på ekslusive lista, de er helt nye i Plast emballasje, før jeg går til gamestop for å bytte mot mass effect 2 skal jeg få vekk plasten fra spillene? eller skal jeg bare la det på? Endret 5. desember 2009 av calinescu
thadon Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Ta den av. Han bak kassa sa at han egentlig ikke kunne ta i mot de uåpna spillene jeg kom med, siden det KAN være tjuvgods. Har vært fast kunde der en stund så han lot det gå. De skal uansett ta av plasten når de selger det igjen.
Error Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Dante's Inferno frister, men jeg har vel nok spill allerede
Misteltein Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Denne tråden var et flott initiativ. Sånn som ungdommen likar... Har et spel heime som eg aldri speler, og eg la nettopp inn bestilling på 3 spel frå play.com til ca 180 kroner totalt. Mass Effect 2 er bankers, så var det berre å ta seg en kopp kaffi og finne ut kva eg skal velge som det andre nesten-gratis-spelet. Herlig. Kor ofte oppdaterer gamestop eksklusjonslista si, forresten?
JoanTheMan Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Tror den oppdateres helt random etterhvert som de ser hva de får inn. Hvor er ekskluderingslista? finner den ikke nå som kampanjen ikke ligger slik den pleide...
thadon Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Den nye lista finner du her: http://www.gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf
BioDex Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Håper virkelig de fortsetter med dette tilbudet ut på nyåret. Har spart mange 100-lapper på dette tilbudet. Uncharted 2, Brütal Legend, MW2 og Saboteur er alle i hus mens forhåndsbestilling er lagt inn på Darksiders og Mass Effect 2. Venter også på et par billige spill fra play(£12 totalt) som skal byttes inn mot Dante's Inferno.
Teipball Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Når det står at tilbudet gjeldet komplett konsoll. Hva innebærer dette for en playstation 2? Konsoll og kotroller?
Teipball Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Noen som har en mail til gamestop? finner den ikke på sia dems, som forøvrig er utolig rotete.
thadon Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 http://www.gamestop.no/hc/index.html Les der Her er den nye ekskluderingslista: http://www.gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf
husgutt Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Merkelig at det ikke finnes noen wiispill på lista. Der er det MANGE billige drittspill å kjøpe rundt omkring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå