rebecca Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Jeg lurer på om det finnes noen seriøse firmaer som betaler for reklame på hjemmesider.
A_B_C_D_E_F Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Det er mange sider som betaler deg penger for å ha reklame på siden din, men de to mest seriøse er www.webclik.no og www.tradedoubler.no Personlig har jeg ikke tjent et eneste øre på noen av dem , men visst du har nok treff på siden din kan du nok tjene noen kroner.
Pion_ Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Tradedoubler er MEGET seriøse... jeg har fått penger fra de... De er ikke ute etter å lure noen!
A_B_C_D_E_F Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Ja , jeg har hørt fra andre at tradedoubler er ganske seriøs, men som sagt så har ikke tradedoubler kontoen min ett eneste øre , selv om jeg VET 100% sikkert at det er andre folk som har trykket på reklamen. Kanskje jeg gjør noe galt .. ?
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Gjør som Pion_ lag en pronoside , sleg ut X antall reklamer og la den håve inn penger
Pion_ Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Larsen... om du vil at tradedoubler skal godta siden så vil jeg anbefale deg å lage en "litt" annen side...!
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Hehe ! Ehh.. foressten jon , når du er på skolen , bruker du aldri MSM ?
Pion_ Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 nee... smartkorta er fortsatt i :smile: Vi har ikke røska de ut enda... Orker ikke legge inn msn hver baska dag.... :
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Tar jo 2 sekund å røkke det ut (ikke mer stress enn at jeg orker å gjøre det , trenger jeg å si mer ? ) Vi røkka ut resten av smartkorta på de gamle skolepc'ene i forrige uke , hoppa på de (0,1 Tonn gjør sitt for at korta knuses) .
hasund Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Du er ikke garantert noe med Tradedoubler heller. De leverte en søkemotor (Euroseek) til en side og skulle gi 1 krone per søk, det ble rundt 1000, men pengene ble aldri ble utlevert. De skyldte på at de ikke fikk betalt av Euroseek.
Pion_ Skrevet 4. februar 2002 Skrevet 4. februar 2002 Vel.. de står midt i et STOOORT rom... Med MASSE folk.. midt i biblioteket... med lærere og bibliotekarer og stress....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå