Vrengtpolvott Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Det kommer i dag ja. Og det er veldig mange som har prøvd det allerede.
Dimitri Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 Jebuz.. Jeg lurer selvsagt på hva folk synes om spillet..
UNSCCapone Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 (endret) Kanskje bruke google eller Gamer Endret 10. november 2009 av X91_Al_CaponeX
Whackedorange Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Spillet er utrolig dårlig, dropp det og ikke tenkt att så utrolig mange har gått i fella og kjøpt dette søppelspillet.
Bebeluv Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 You say what?! Er ikke lett å se sarkasmen i det innlegget for noen
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Jeg synes det er fantastisk og verdt alle pengene og litt til.
Whackedorange Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 You say what?! Er ikke lett å se sarkasmen i det innlegget for noen Så sant så sant men klarte ikke å dy meg når noen spør om årets spill er verdt 499 kroner, så absoulutt er kanskje ett av høydepunktene i år.
NyttVisningsnavn Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Er det mulig å bruke mus og tastatur? (Ja, jeg vet om Frag FX. Trenger heller ikke noen kommentarer om PC )
Einride Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Nei, ikkje med mindre du tyr til nevnte FragFx eller tilsvarande produkt. Så vidt eg veit er UT3 einaste PS3-spelet som lar deg bruke vanleg mus og tastatur, men då kun i MP-games mot andre som bruker dette (arrester meg gjerne på den siste der, har ikkje UT3 sjølv).
anonym11114 Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Vel, singleplayeren er veldig kort (5 timer), historien er ikke noe særlig og de slenger inn noen billige "overraskelser". Likevel er singleplayeren fornøyelig. Man har også en ny funksjon hvor man kan spille co-op, riktig nok ikke på kampanjen.. Det er egne spesiallagde scenarioer.. Ganske gøy. Multiplayeren er noe ubalansert, men gøy. Killstreakene kan virke litt urettferdig, og det er ikke særlig gøy for noen med et helikopter som man ikke kan styre men som dreper en masse spillere.. Her er det altså stats som gjelder og du får ikke ro et sekund. Likevel, veldig gøy (om du har litt skillz). Hvis det er PC du vil kjøpe det til så er det total mangel på dedikerte servere, noe som for mange vil trekke ned.
Dimitri Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 (endret) Vel, singleplayeren er veldig kort (5 timer), historien er ikke noe særlig og de slenger inn noen billige "overraskelser". Likevel er singleplayeren fornøyelig. Man har også en ny funksjon hvor man kan spille co-op, riktig nok ikke på kampanjen.. Det er egne spesiallagde scenarioer.. Ganske gøy. Multiplayeren er noe ubalansert, men gøy. Killstreakene kan virke litt urettferdig, og det er ikke særlig gøy for noen med et helikopter som man ikke kan styre men som dreper en masse spillere.. Her er det altså stats som gjelder og du får ikke ro et sekund. Likevel, veldig gøy (om du har litt skillz). Hvis det er PC du vil kjøpe det til så er det total mangel på dedikerte servere, noe som for mange vil trekke ned. Hey! Et seriøst svar på spørsmålet! Takker! Det var meningen å få vite hva dere vanlige brukere mener om spillet, ikke anmeldere. Jeg lurte heller ikke på om det var verdt pengene, bare så det er sagt. Har nå kjøpt det selv.. Er i stor grad enig med Joikamed. Synes enspillerdelen er bra, men kort og med en heller tynn historie. Synes ikke det gjør noe ettersom det er såpass intenst! Moroa ligger i MP delen online og der kan man spille i evigheter! Mer intenst og bedre baner enn f.eks i COD world at war. Endret 13. november 2009 av Captn_187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå