kingglenn10 Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 jeg har litt problemer med pcen min når jeg kjøpte den fungerte den supert men nå etter et år med bruk er den blitt litt treig og jeg lurer på om noen kan gi med noen tips om hvordan jeg kan gjøre noe med det slik at den fungerer som den skal igjen. før kunne jeg sitte i store raid på forskjellinge spill uten problemer nå må jeg kjøre på de laveste spekefikasjonene for at det ikke skal lagge noe sinsykt. kan noen hjelpe meg??? er ganske desperat!!!!!!!1
KongKlykken_InnleggNO Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Først av alt er det vanskelig å lese innlegget ditt. Hadde vært fint om du benyttet deg av alminnelig rettskriving, slik som tegnsetting o.l.. Har du sjekket for malware? Du kan benytte deg av MBAM og se om det finner noe. Defragmenter harddiskene/partisjonene med Auslogics Disk Defrag, og rens registeret med CCleaner til et ikke finner flere feil.
Lexiboij Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Vet ikke om det har mye å si, men vil anbefale å sjekke om du har mer ledig minne på hardisken.
AltF4 Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Du skriver ingeting om hva slags operativsystem du har, men Windows har en lei tendens til å tynge ned maskinen over tid, uansett versjon. En reinstallasjon av Windows kan derfor være på sin plass, eller du kan ta vare på det du vil ha på for eksempel en ekstern harddisk og så formatere hele sulamitten. Da er du sikker på å at det verste er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå