Gå til innhold

ny mobil. hvilken?


Anbefalte innlegg

1:Man kan ikke høre korte ringelyder for telefonen demper de første sekunden hver gang man spiller de (også hvis de blir gjentatt).

2:Man får opp "the sound cannot be loaded" av og til når man skal spille en midi eller wav fil.

3:(Treig java teller ikke som bug, java er tregt over alt, særlig i T610)

4:Knappene klikker (gir intrykk av at man har brukt de til å gi en kommando) og telefonen registrerer ikke dette. Er jo nesten like ille som tregheten i min T300.

 

1: det er en feature, ikke bug !

2: heller ingen bug, siden det er begrensning på hvor sto wav og mid-filene kan være, og det finnes også flere ulike formater på disse (ikke alt på nettet er komponert for mobil..)

3: heller ingen bug, som du selv sa

4: når ble hardware bug?

 

Altså, fortsatt ingen bugs på M55 8)

 

Tror du blir fornøyd hvis du går fra T300 til M55. M55 har jo mye bedre display og kan vise 4096 farger samtidig, ikke bare 16 farger slik det er på T300 (og T310 også...) :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T610 kan faktisk vise 20480 farger samtidig :smile:

 

Ok, det ligger en veldig logisk forklaring bak det utsagnet: begrensningen ligger i antall pixler, hehe :wink:

 

Det med 16 farger på T300/T310 finner du nok ikke i noen offisielle produktspesifikasjoner, men er nevnt blandt annet her.

Lenke til kommentar

1: det er en feature, ikke bug !

2: heller ingen bug, siden det er begrensning på hvor sto wav og mid-filene kan være, og det finnes også flere ulike formater på disse (ikke alt på nettet er komponert for mobil..)

 

4: når ble hardware bug?

 

Altså, fortsatt ingen bugs på M55 8)

1: Det må jo være en bug at den demper seg hver gang som ringesignalet gjentas. Det betyr jo at man aldri hører annet enn et pip på noen toner. Greit at den demper første gangen signalet spiller...

 

2: Det varierer jo (tilsynlatende helt tilfedlig) hvilke filer som fungerer, selv om de er med samme (pcm) codec så har jeg ikke fått et opptak av metallica å fungere, men en lyd som jeg har tatt opp på min T300 og konvertert fungerer helt perfekt. Begge filene er 8-bit og 11khz PCM. Får legge de opp så S55 folk kan prøve. Midi filer som andre mobiler spiller helt bra burde jo spille på M55 uansett hva de er komponert for.

 

4: Da kaller jeg det en feil, (hardware feil, om nødvendig). Man trykker ned knappen, ingen ting skjer. Om feilen ligger i HW eller SW vet man jo ikke. Selv om det er høyst sannsynlig at det er HW.

Lenke til kommentar
1: Det må jo være en bug at den demper seg hver gang som ringesignalet gjentas. Det betyr jo at man aldri hører annet enn et pip på noen toner. Greit at den demper første gangen signalet spiller...  

 

2: Det varierer jo (tilsynlatende helt tilfedlig) hvilke filer som fungerer, selv om de er med samme (pcm) codec så har jeg ikke fått et opptak av metallica å fungere, men en lyd som jeg har tatt opp på min T300 og konvertert fungerer helt perfekt. Begge filene er 8-bit og 11khz PCM. Får legge de opp så S55 folk kan prøve. Midi filer som andre mobiler spiller helt bra burde jo spille på M55 uansett hva de er komponert for.

 

4: Da kaller jeg det en feil, (hardware feil, om nødvendig). Man trykker ned knappen, ingen ting skjer. Om feilen ligger i HW eller SW vet man jo ikke. Selv om det er høyst sannsynlig at det er HW.

1. det trenger da ikke være bug! kall det heller en lite gjennomtenkt feature

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...