Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Aino


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Mht touch browser, så kan man innstallere nye Opera mini, og derved surfe og bruke touch mulighetene også til å surfe med."

Det skal du ikke være så sikker på, har SE valgt å binde touch kun til medieprogrammene vil ikke Opera mini se at telefonen har mulighet for touch å dermed fungere med bare tastene. Det er sannsynligvis slik det blir, desverre, men dette er ikngen touch telefon.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har hatt denne mobilen i 2 måneder nå. Bruker telefonen som jobbtelefon og må si at dette er den DÅRLIGSTE SE jeg har hatt til nå. Touch skjerm virket kun i en uke. Videre blir software tregt slik at telefonen henger seg. Har hatt den inne til forhandler to turer, men den blir likeens i løpet av 14 dager. Kamera er dårlig! Er ikke å anbefale å kjøpe denne!

Lenke til kommentar

Hei, jeg anbefaler ikke at dere kjøper denne telefonen på grunn av dårlig signal, touchscreen slutter å funke (eneste som hjelper er å skru den av og på, og dette hender kanskje 3-5 ganger per dag) også på noen fungerer ikke bluetooth'en. Jeg kjøpte SE Aino 02.01.10, jeg lot den stå på lading til neste dag og jeg oppdaget med engang hvor dårlig signalstyrken var i forhold til andre mobiler med telenor. Og den 4. januar så sluttet touchscreen'en å fungere, det hendte 2 ganger før jeg bestemte meg for å dra tilbake til butikken og bytte den. Jeg fikk en splitter ny Aino og det samme problemene var på den bortsett fra at på den så ville ikke bluetooth handsfree'en som fulgte med koble seg til mobilen, jeg hadde testet bluetooth handsfree'en på den jeg kjøpte først og da fungerte det men det fungerte ikke på den jeg hadde fått fra butikken i bytte mot den som jeg kjøpte først... Så jeg drar tilbake til butikken imorgen for å bytte til en annen mobil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...