Gå til innhold

[LØST] Crysis - "svarer ikke"


Anbefalte innlegg

Har prøvd i flere dager å få spilt gjennom dette level i Crysis, men hver gang fryser spillet (hører skjermkortet slapper av med det samme)... Og feilmelding som vedlegg kommer på skjermen, bare å avslutte...

 

Jeg har prøvd forskjellige oppløsninger, fullskjerm og vindu, AA, AF osv, av på, vertial synk av/på, fryser på samme måte hver gang...

 

Har prøvd å spille brettet på forskjellige måter, uten at det hjelper heller..

 

((ikke får jeg avfyrt det nye våpenet heller, må få "target-lock", men jeg har vist ikke fått med meg hvordan det gjøres... :rolleyes:

 

Så tips mottas, både på frysing å pulverisering av aliens... B)

Endret av Tore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, dette levelet har jeg og hatt problemer med.

En gang falt jeg plutselig gjennom hangarskipet og havnet midt inni, uten at det var mulig å komme seg opp.

En annen gang klarte jeg å komme meg gjennom levelet uten noen slike hendelser bare for at det skulle krasje rett etter at jeg ble ferdig med det så nå gidder jeg rett og slett ikke mer.

 

Dette er det siste levelet uansett.

Lenke til kommentar

Har prøvd i flere dager å få spilt gjennom dette level i Crysis, men hver gang fryser spillet (hører skjermkortet slapper av med det samme)... Og feilmelding som vedlegg kommer på skjermen, bare å avslutte...

 

Jeg har prøvd forskjellige oppløsninger, fullskjerm og vindu, AA, AF osv, av på, vertial synk av/på, fryser på samme måte hver gang...

 

Har prøvd å spille brettet på forskjellige måter, uten at det hjelper heller..

 

((ikke får jeg avfyrt det nye våpenet heller, må få "target-lock", men jeg har vist ikke fått med meg hvordan det gjøres... :rolleyes:

 

Så tips mottas, både på frysing å pulverisering av aliens... B)

 

Du har sikkert allerede prøvd dette, men jeg nevner det nå bare. Ser du kjører med DX10, prøve DX9? ( DirectX )

 

Kansje noe lignende, men jeg vet ikke om du har nvidia-skjermkort? : http://forums.slizone.com/index.php?showtopic=27088&st=0&p=213519entry213519

 

( Ikke direkte samme problemet )

 

Prøv og å oppdater drivere. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Takk for svar begge to, bra jeg ikke er alene da...

(bra & bra fru blom)

 

Det kan ikke være overoppheting vertfall, rekker ikke spille mange minuttene før det fryser på levelet...

Skjermkort er ATI HD4890

 

Har prøvd å tvinge DX9, jeg har fått spillt lengre vertfall, fortsatt en voldsom FPS dropp på samme sted 0,5fps i 20sekunder... Men så får jeg fortsette...

 

Prøve å runde i morgen... B)

Tror nok dette skal fungere...

Lenke til kommentar

Da så er Crysis rundet...

Fungerte flotters å tvinge DX9.!

 

Gjennom Steam oppdateres spillet fortløpende når det kommer patches...

 

Slutten var ikke så veldig imponerende da men... menmen...

Sjekke pris på warhead osv... :)

Edit: crysis = 19euro...

Warhead = 29euro... :huh: wyhyhyyy?

Takk for svar og løsninger. :)

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Herlig at det funket nå :)

 

Warhead er vel litt nyere, kansje derfor, jeg vet ikke?

 

Husk å endre post-navn til [LØST] siden problemet ( mer eller mindre ) er løst, ellers kan tråden brukes som replika til andre som skulle under noen omstendigheter slite med samme problem. ;)

Endret av PcAj
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...