Gå til innhold

PSP Go - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Søkte på forumet men fant ingen emner som omhandlet PSP Go, så derfor kjører jeg på her. Jeg har tenkt å kjøpe meg en PSP Go i dag, om jeg finner en butikk som selger den hvite modellen. Har hørt at flere butikker vil boikotte PSP Go fordi man kun kan kjøpe spillene over nett.

 

Handler man før 10. oktober får man Gran Turismo med på kjøpet :)

 

Er det flere enn meg som har planer om å kjøpe PSP Go? Og eventuelt vet hvilke butikker som har den på lager, eventuelt den hvite modellen?

Endret av Christian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det jeg fryktet. Jeg sitter med inntrykk av at veldig få tar den inn, og hvis man først kommer over den så er det den sorte utgaven man finner. Om jeg vil ha konsollen i dag må jeg vel belage meg på å gi slipp på drømmen om den hvite.

 

Merker du noe til fingermerker på den sorte? Like ille som vanlig PSP?

Lenke til kommentar

Jeg trodde man fikk Gran Turismo med en gang jeg, men når jeg leser på PSN står det at jeg vil få Gran Turismo-koden innen 30 dager. Altså, 30 dager!!! Trodde jeg skulle spille i kveld jeg. Sjekket ut Grand Theft Auto-spillene du nevner. Det står at disse er PSP-only. Betyr det vanlig PSP eller er de for Go også?

 

PS! Angående emnetittel så får jeg ikke endret den. Jeg sitter på Mac.

Endret av Christian
Lenke til kommentar

Har ingen planar om ein PSP Go, og Ars Technica sin anmeldelse av den forsterkar vel berre det inntrykket:

 

http://arstechnica.c...r-much-less.ars

 

 

The Good

  • The screen is beautiful in action
  • Clicky, responsive buttons
  • Hardware is aesthetically pleasing
  • The pause function is great
  • Bluetooth headset, to use with your bluetooth headset, PS3 controllers, or to tether to your cell phone
  • Sound is strong using the built-in speakers

 

The Bad

  • The system can't download games while you're doing other things
  • Way too expensive
  • Absolutely no way to play any of your existing games
  • Controls are cramped
  • Smaller screen
  • Games tend to be more expensive than retail, while getting less
  • No competition in pricing for games
  • No way to sell games you buy
  • None of your cables or accessories will work, barring headphones
  • Screen is wasted while closed, only shows clock, calendar

 

The Ugly

  • Waiting hours to download a patch, charge your batteries, buy a game, download your game, and then install your game, and then finally... guess what? playing your game!
  • Your system can already do what this system claims to do, and better. Minus the bluetooth and the 16GB of internal storage, this is a step back in every way
  • If Sony continues this trend expect a $500 PS3 that doesn't play Blu-ray discs

Lenke til kommentar

Go er jo psp det og ;)

 

Tok sjansen og lastet det ned, og det fungerte!

 

Du skal vel få Gran Turismo og 3 spill til er det vel, valget mellom 17 spill.

 

Det stemmer. Man får en kode man kan laste ned Gran Turismo gratis med hvis man først laster ned et Gran Turismo-tema innen 10. oktober. Det kjipe er at denne koden får man tilsendt i løpet av 30 dager. Ja, du leste riktig. 30 dager!!! Men, man kunne forvente å få koden tilsendt i løpet av en uke. Utrolig kjipt når jeg gledet meg til å spille Gran Turismo i går. Det endte med at jeg lastet ned Grand Theft Auto Vice City Stories istedenfor :)

 

Det burde vært mulig å registere alle UMD-spillene man har, slik at man kunne laste de ned digitalt via PSN for PSP Go. På samme måte som man gjør når man registrerer seg for de tre gratisspillene man får.

Lenke til kommentar

Den eneste stedet jeg har sett en hvit PSP Go er i nettbutikken til Expert. Du kan få den levert i din nærmeste Expertbutikk hvis du vil slippe å betale for frakt.

 

Edit: Det ser ut lageret er tømt. Hvis det er noen som er på jakt etter en hvit PSP Go ser det ut som Expert Klingenberg har den på lager nå: http://www.expert.no/product/ProductInStock.aspx?identifier=PSPGOWHITE

Endret av NikZer
Lenke til kommentar

Om man ser bort ifra behovet for større skjerm og minne, er det da noen store argumenter for å gå for en psp go istedenfor en psp av en eldre modell? Ønsker da tilbakemelding fra dere som har begge

 

Større skjerm ? Go har mindre.

 

 

Forøvrig så ville jeg nok heller gått for en 3000 istedenfor en Go, selv om Go vinner rent størrelse og utseende messig.

Lenke til kommentar

Jeg har Phat, 2000 og Go og ville gått for Go. Per dags dato kan man få 48GB minne (med 32GB minnekort). Den har mindre skjerm, men den er så portabel som den kan bli. Knappene føles mye bedre ut. Også kan man koble til Bluetooth headset og DualShock 3.

 

 

Hvor finner du 32GB Memorystick M2 ? Største jeg fant var 16.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...