Gå til innhold

Lyssverd og piskeslag fra LucasArts (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er glad jeg aldri kjøpte The Force Unleashed når det først kom ut, for nå skal jeg vente til Ultimate Sith Edition :D

Indiana Jones 2 så også litt spennende ut. Håper de lager et nytt battlefront for konsoll, koste meg så utrolig mye med 1'rn på xbox i sin tid :)

Gjest Slettet+9812374
Skrevet

Når skal vi få et nytt romkampspill fra LucasArts? :( Var jo det de virkelig var gode til å lage.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Håper de lager et nytt battlefront for konsoll, koste meg så utrolig mye med 1'rn på xbox i sin tid :)

Håper jeg og, LOTR: Conquest var ikke helt det samme.

Skrevet

Når skal dere lage et nytt Jedi Knight spill? Jedi Knight: Jedi Outcast og Jedi Knight 2: Jedi Academy er jo noen av tidenes beste actionadventure-spill med både skyting, heftige lyssabel-kamper og gåteløsning. Mange artige online-moduser hjalp selvsagt også på. Jeg vil ha et flunkende nytt Jedi Knight-spill produsert med PC i tankene. Altså et spill hvor kontrollene er bygget for pc-en fra grunnen opp. Altså responsive kontroller, raskt sikte og gode menyer. Det hadde vært noe! Men i disse konsolltider er vel slikt for mye å håpe på. I dagens situasjon er jo halvparten av alle pc-spill dårlige konsoll-porter. :\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...