Gå til innhold

WarCraft 3: Frozen Throne vil ikke installeres


Anbefalte innlegg

Ble fustrert da dette skjedde.

Jeg har allerede Wc3: Frozen throne, og installere det orginale wc3 i dag. Så når jeg lykkelig å stolt putter inn Frozen throne cd'n kommer det:

 

"Please install Warcraft III before installing The Frozen Throne"

 

Jeg klarer alle systemkravene og har Vista Home premedium 32bit

 

Takker veldig mye for hjelp!

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok et kjapt søk på google og kom frem til dette:

 

This is probably because you have some wc3 registry keys or files left on your hard disk that won't delete by just uninstalling from add/remove or wc3 setup.

 

Try downloading "revo uninstaller". It's a free uninstallation program (google it).

Highlight wc3 and select uninstall. Then choose "Advanced" uninstallation mode and go through the process.

This will scan for and delete all the wc3 registry keys and files left on your hard disk that normal wc3 setup cannot delete and it will be like you never installed wc3.

Then install ROC and TFT should work like normal.

 

If that doesn't work try some antivirus and registry scans and if it still doesn't work ask blizzard.

 

I hope this helped.

 

Linky: http://www.d3scene.com/forum/warcraft-3-support/19592-please-install-warcraft-iii-before-installing-frozen-throne-2.html

Lenke til kommentar

Huggy, det virka strålende!

 

Men nå kommer et til problem... Nå vil de ikke inn i spillet, når jeg starter et av spillene blir skjermen helt svart. Så kommer en lilla strek på midten av skjermen (tror dette er i introen til spillene.) Så detter jeg utav spillet,vet virkelig ikke hva som har skjedd nå... Tror nok det er pc'n min nå, men hvorfor når jeg vil spille dette så inderlig mye xD Jaja...

Lenke til kommentar
Huggy, det virka strålende!

 

Men nå kommer et til problem... Nå vil de ikke inn i spillet, når jeg starter et av spillene blir skjermen helt svart. Så kommer en lilla strek på midten av skjermen (tror dette er i introen til spillene.) Så detter jeg utav spillet,vet virkelig ikke hva som har skjedd nå... Tror nok det er pc'n min nå, men hvorfor når jeg vil spille dette så inderlig mye xD Jaja...

 

Prøv å oppdatere driverne til grafikkortet ditt. Mulig jeg er helt på jordet, men når jeg skulle spille WC 3 ble skjermen svart helt til jeg oppdaterte. Verdt et forsøk!

Lenke til kommentar

Hmmm, ja kanskje det. Det har jeg ikke tenkt på, takk skal prøve^^

 

EDIT: Forresten, Bruker ATI Radeon HD 3200 når jeg ikke har laderen i pc'n også skifter den til HD 4650 i høyprosess modus (når laderen er i.) Skal jeg oppdatere HD 3000 series eller 4000 series da?

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...