Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor er det billigst å kjøpe webhotell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så litt på http://www.webdeal.no der kostet det 900 kr året for 100 mb og .com domene. Litt dyrt, men får man så mye billigere? Men det står ikke noe om trafikken, så da er det vel ikke ubegrenset? Så er det 12 mnd forskudd for betaling, som er kjipt. Liker ikke selskaper som man må betale masse i forskudd.

Skrevet
servetheworld er bra, og billig. Absolutt å anbefale.

Hva i huleste?

Sinnsykt billig da. 950kr året, men da får du 500MB!!!!!!!! Det er ikke ubegrenset trafikk, men 5gb er litt da. Utrolig mye du får for pengene. Men har de ikke noe mindre alternativ?

Skrevet

Sinnsykt stor forskjell det er på ubegrenset og begrenset nedlastning. Hva er det billigste man får med ubegrenset da? 5 gb virker jo ut som litt, og jeg tror det skal holde, men jeg bare lurer på hva prisforskjellen er.

Skrevet
Hvis du går fpr QXL-tilbudet deres, får du 1000 MB for 35,-/mnd..

Hvis du ser den posten over så ser du at jeg har lagt merke til det. Hvorfor er det egentlig så mye billigere der? Virker ut som du kan bare gå inn på den linken og bestille derfra. Trenger liksom ikke å ha bestilt gjennom qxl. Altså på denne linken

http://www.servetheworld.net/qxl/

Skrevet
Hvis du ser den posten over så ser du at jeg har lagt merke til det. Hvorfor er det egentlig så mye billigere der? Virker ut som du kan bare gå inn på den linken og bestille derfra. Trenger liksom ikke å ha bestilt gjennom qxl. Altså på denne linken

http://www.servetheworld.net/qxl/

For meg virket det som om du oppdaget QXL-tilbudet til Servetehworld, og ikke Numberonehost. Du nevnte nevnte nemlig at det bare blir billigere og billigere, og at Numberonehost tar 69,-/mnd for 500 MB med .com-domene..

Som nevnt har NOH 1000 MB for hva var det igjen? 40,-? i måneden..

Skrevet

For meg virket det som om du oppdaget QXL-tilbudet til Servetehworld, og ikke Numberonehost. Du nevnte nevnte nemlig at det bare blir billigere og billigere, og at Numberonehost tar 69,-/mnd for 500 MB med .com-domene..

Som nevnt har NOH 1000 MB for hva var det igjen? 40,-? i måneden..

Hehe du har helt rett. Er bare jeg som surrer. Leste sikkert ikke posten din skikkelig, eller jeg er helt borte idag. Tenker det er en blanding jeg 8)

Skrevet

Har ingen erfaringer men kanskje www.b-one.net er verdt å kikke innom ? Prisene er uten moms, men de var vel ikke så gale fordi !?

Ubegrenset trafikk og epost adresser...

100, 200 og 300MB

Skrevet

www.b-one.net var ganske billig. Litt merkelig at hvis du kjøper 2 x 200mb så blir det like dyrt som å kjøpe 1 x 300 mb. Koster det 120kr måneden eller året for å kjøpe .com domene der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...