Gå til innhold

Sniktitt på Spotify for iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Du har tross alt all verdens musikk med deg i lomma."

Du har tydeligvis en ganske begrenset musikksmak, herr Røstad. Spotify dekker VG-lista pluss en del middel-of-the-road-musikk. Har man derimot ønsker om musikk utenom smaken til mannen i gata, så er det dessverre store mangler i tilbudet hos Spotify.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
fungerer dette også på ipod touch? eller må man ha iphone..

det funker helt fint. Er ganske sikker på at det funker uten WiFi, sålenge du har hørt på de sangene før via WiFi.

Lenke til kommentar
Når jeg prøver å logge inn kommer der error 117:s

 

Error 117 er feil på nettverket ditt. Dvs. at den aktuelle porten blir sperret av en brannmur/ruter.

 

F.eks. HiST sitt nett sperrer den aktuelle porten. Det skal dog sies at spotify kjørte fint på android på det samme nettverket. Så om det er noe galt med iPhone klienten, eller at den bruker en annen port enn androids vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Du kan kjøre den i bakgrunnen på en unlocka telefon. Last ned programmet Backgrounder fra Cydia, enkelt og greit. Vil du ha på wifi konstant også, selv etter at telefonen er i hvilemodus, bruker du bare programmet Insomnia fra cydia. Disse 2 programmene fungerer utmerket på skype, og sikkert også spotify. Lett å ringe kona på skype fra utlandet nå, når den kan stå på hele tiden. Før måtte jeg sende sms med forespørsel om å skru på skype og så vente og se.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...