Gå til innhold

Lockerz Tråden - Info og generell diskusjon


- FuzioN

Anbefalte innlegg

Joey Gold:

Koster ingenting i frakt.

 

Det koster 20PTZ ekstra for frakt utenfor USA og Canada hvis jeg skjønte det riktig.

Jeg mangler forresten 12 invites for å bli Z-lister, så om noen trenger invite hadde jeg satt pris om dere sendte PM til meg : D Ellers er det nok av andre her med invites:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra tråden " Import av spill fra utelandske butikker"

 

  • Micorosft Xbox 360: Er soneinndelt, og Norske, umodifiserte konsoller kan (med noen unntak) kun spille av spill merket med PAL. Merk: Mange spill kan være merket både PAL og NTSC, og vil derfor virke på begge systemer. Sjekk denne listen for kompatibilitet.
  • Sony Playstation 3: Alle spill er sonefrie, men multiplayerdelen i spillet KAN være soneinndelt. Kjøper du et spill fra Amerika, kan det være at du kun kan spille mot andre amerikanere. Kjøper du et fra Japan, spiller du med Japanere. Kjedelig, om du er litt rusten på japansk...
  • Nintento Wii: Er soneinndelt, og Norske, umodifiserte konsoller kan kun spille av spill merket med PAL. Dette inkluderer spill fra Australia som også hører til PAL-området. Det er mulig å omgå regionsperren med Freeloader, men denne fungerer ikke om du har oppdatert konsollen til firmware versjon 3.3 eller senere (oppdateringen kom 16. juni 2008). Denne oppdateringen har så langt vært frivillig, og ingen spill så langt krever at du har den. (Takk til Gawain, som bidro med info om Wii).

Lenke til kommentar

Ateuz:

 

Lockerz tenkte først å ha påfyllingen for vanlige medlemmer i slutten av november, men de sier nå at den vil bli flyttet til desember pga. et nytt system de skal implementere.

 

Roar_at_lockerz:

 

Var ikke sikker på dette selv, inntill Paisley skrev innlegget sitt :).

 

 

Paisley:

 

Trenger TV'en min å støtte NTSC? Gjør de fleste det fra før av?

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med å forstå spørsmålet ditt, men:

 

Om du har en norsk playstation 3 og skal kjøpe amerikanske ps3 spill (NTSC) så trenger du ikke gjøre noe med tv'en din eller lignende. Om du skal kjøpe en amerikansk maskin så må du ha en nyere tv (flatskjerm, tv produsert etter 2002 eller noe) for at den skal fungere.

 

De fleste tv'er støtter NTSC såfremt den er flatskjerm /produsert innen de 4-5 siste årene).

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...