Gå til innhold

Starcraft 2 utsatt


Anbefalte innlegg

Jaja, da får dophodene* hos Blizzard litt ekstra tid til å pusse på sakene =)

 

*Min bror kjenner en ex-Blizzard ansatt. Ja, de er stinn i gryn og bruker dop for å takle presset.

 

Tja, hvor mange er ansatt i blizzard? Og hvis kravet for å stemple en hel bedrift som dophoder er å kjenne en som kjenner en uten å noe annet å vise for det tror jeg ca...hele verden er dophoder.

 

Blizzard har vel aldri overholdt en dato, og de setter aldri heller faste datoer men generelle vindu for utgivelse. Jeg vil tro det er en av grunnene til at flere av spillene deres er så gode som de er, spillet skal på død og liv ikke ut på fredag. Selv om spillet ikke booter engang så SKAL DET UT!

 

Nei, det ser heller ut som de gir ut spill de selv er fornøyde med og som igjen gjør meg som kunde fornøyd. Står nok som en narkoman selv og venter på at postmannen skal komme med spillet, eventuelt banker om småttiser forran meg i køen utenfor elkjøp/babla tidlig en morgen.

 

PS: Om Blizzard har narkomane så vil jeg påstå de fleste andre selskap bør sjerpe seg, å bli slått av knarkere er en litt kjip overraskelse. Spesielt siden jeg ca aldri har sett eller hørt om ett dophode som samtidig er avslappet og istand til å skrive kode :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjedde med praksisen til Gamer.no som gikk ut på å ikke kalle DiRT for DiRT, men Dirt, og iPhone for Iphone? Slutta dere med "norsk rettskriving" etter det som skjedde med samarbeidspartnerne?

 

Dere skriver jo StarCraft, men man skulle tro at dere ville skrive Starcraft...

Lenke til kommentar
Er det virkelig noe å henge seg opp i?

 

Jeg er litt opptatt av rettskrivning, og husker at det blei mye blest rundt nyheten Gamer.no skrev i fjor (tror jeg det var) at de skulle skrive Iphone og ikke iPhone osv. Det er mange spilltitler der ute med rare navn, som DiRT f.eks. Jeg syns det er tullete å skrive det på den måten, så selv skriver jeg Dirt.

 

Én ting er å skrive Colin McRae med stor R siden det er et personlig navn, men Starcraft vil jeg aldri skrive med stor C midt i navnet, selv om jeg skjønner hvorfor det gjøres. Star + Craft liksom. Men da får de heller kalle det Star Craft. Jeg kaller ikke meg selv for KristOffer.

Lenke til kommentar
Jaja, da får dophodene* hos Blizzard litt ekstra tid til å pusse på sakene =)

 

*Min bror kjenner en ex-Blizzard ansatt. Ja, de er stinn i gryn og bruker dop for å takle presset.

 

Tja, hvor mange er ansatt i blizzard? Og hvis kravet for å stemple en hel bedrift som dophoder er å kjenne en som kjenner en uten å noe annet å vise for det tror jeg ca...hele verden er dophoder.

 

Blizzard har vel aldri overholdt en dato, og de setter aldri heller faste datoer men generelle vindu for utgivelse. Jeg vil tro det er en av grunnene til at flere av spillene deres er så gode som de er, spillet skal på død og liv ikke ut på fredag. Selv om spillet ikke booter engang så SKAL DET UT!

 

Nei, det ser heller ut som de gir ut spill de selv er fornøyde med og som igjen gjør meg som kunde fornøyd. Står nok som en narkoman selv og venter på at postmannen skal komme med spillet, eventuelt banker om småttiser forran meg i køen utenfor elkjøp/babla tidlig en morgen.

 

PS: Om Blizzard har narkomane så vil jeg påstå de fleste andre selskap bør sjerpe seg, å bli slått av knarkere er en litt kjip overraskelse. Spesielt siden jeg ca aldri har sett eller hørt om ett dophode som samtidig er avslappet og istand til å skrive kode :p

 

Det er ikke bare programmerere som jobber i Blizzard da vettu ;)

Anyway, han sa de gikk på Crack. Fra wikipedia:

 

"Crack cocaine is a substance that affects the brain chemistry of the user: causing euphoria,[5] supreme confidence,[6] loss of appetite,[5] insomnia,[5] alertness,[5] increased energy,[5] a craving for more cocaine,[6] and potential paranoia (ending after use)."

 

Jeg påstår seff ikke at alle der bruker det. Jeg bare slenger litt med leppen fordi jeg syns det var morsomt å høre =D

Lenke til kommentar

Og hvem er disse "de"? :p Kan jeg gjette navnløse personer som tidligere jobbet hos blizzard? Uansett, hvorfor skulle andre enn programmerere være stresset over å rekke deadline på en utgivelse, det grafiske osv må være ferdig lenge før enhver deadline med mindre man bommer fullstendig. Det er kodingen rundt som tar tid og kan gå galt.

 

Kan heller ikke se hvordan så mye av det crack tilbyr foruten å kunne sitte å jobbe, det meste innen programvare krever klar tankegang. Å skrive selve koden er ikke så vanskelig for en med erfaring, å vite hvordan den skal skrives derimot krever mye planlegging.

 

Poenget er: jeg tviler på at "mange" hos blizzard går/gikk på crack. Det er ett tungt stoff som man blir avhengig av og det er ganske lett å merke det etterhvert. Med mindre du har noen bevis for det du sier da :p

 

Syns forsåvidt de burde oppdatere siden sin samt lansere enda en battlereport snart :p

Lenke til kommentar
Hvis det er dop om skal til for å lage like bra spilln som Blizard, så tror jeg at det er flere utvilkere som bør vurdere dette :p

Kanskje det er dop som skal til for å utsette spillene sine hele tiden, og alltid finne noe småplukk de må endre på så spillet omtrent aldri kommer ut.

 

Dette "småplukket" og at de tar seg tiden de trenger er vel mye av grunnen til at alle spillene til Blizzard er av den kvaliteten de er? Ser heller at noe blir utsatt, enn at det blir lansert for tidlig og ender opp med å suge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...