Mountainhome Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Hei, jeg har havna utav kontroll på dette med patcher til CoD5, kan noen vere grei å linke meg patch med MP1 og MP2? og må jeg ha en patch før de, så send link til den/de også på forhånd takk
Hermn Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 http://lmgtfy.com/?q=Call+of+duty%3A+World...pack+1+download
Exia Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 www.filefront.com kjekk side å finne patcher på. bare søk på call of duty, og bla ned til world at war. ligger organisert i rekkenfølge også.
Mountainhome Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 var det ikke snakk om noe MP3 til høsten?
Exia Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 (endret) var det ikke snakk om noe MP3 til høsten? mp1,mp2 og mp3? hva er det du snakker om? map pack? Endret 1. august 2009 av Exia
Mountainhome Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 var det ikke snakk om noe MP3 til høsten? mp1,mp2 og mp3? hva er det du snakker om? map pack? eh.. ja? sier ikke det seg selv? siden det angår patcher ol. ?
Exia Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 var det ikke snakk om noe MP3 til høsten? mp1,mp2 og mp3? hva er det du snakker om? map pack? eh.. ja? sier ikke det seg selv? siden det angår patcher ol. ? Tviler på at en mappack til skjer.
Mountainhome Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 var det ikke snakk om noe MP3 til høsten? mp1,mp2 og mp3? hva er det du snakker om? map pack? eh.. ja? sier ikke det seg selv? siden det angår patcher ol. ? Tviler på at en mappack til skjer. vel jeg har lest OG sett film om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå