Essem Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Hmmm Er ganske så mangen utviklerere som ikke liker PS3, merkelig... Men hvorfor da er Killzone 2, Uncharted Drakes Fortune og kommende Uncharted 2 finere teknisk en omtrent alt av det jeg har sett hittil som gamer da? De er eksklusive. Det er visstnok letter å utvikle multiplattform-spill til Xbox 360.
Toman18 Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Mellom eksklusive spill på 360/PS3 så vinner PS3 på grafikk med Uncharted, Killzone 2 og kommende Uncharted 2, viss noen har finere teknisk spill på 360 som tar dem 3 så gjerne post dem. Godt jeg slipper å tenke slik: Nei dæven PS3 har noen flotte titler teknisk, off nei 360 sine multiplattformspill er finere teknisk en PS3, da jeg har begge så slipper jeg å grue meg til sånt Men 360 vinner på multiplattformspillene almost 80% win
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 De er bare ikke erfarne med Playstation 3, men kanskje etter Rage vil de bli bedre kjent med konsollen.
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 http://www.eurogamer.net/articles/carmack-...ll-run-at-60fps Slutten på denne diskusjonen
Laland Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 (endret) 60hz fungerer for både 60 og 30fps spill, for å pirke litt. Med iD fikser det nok til å bli en tilnærmet lik opplevelse uavhendig av plattform! Endret 3. august 2009 av Laland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå