Gå til innhold

Sony Ericson T610 språk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det koster penger. Har gjort det samme selv, og de jeg spurte (Mobildata Fredrikstad) gjorde det for 200kr+mva. Da får du også den nyeste softwaren.

Bare et problem til med min T610 da. Den suser, så de skal prøve å reparere det, men de har ikke vært borti det før siden de norske T610'er er susefrie.

Men SE Custumer Care sa at det er internasjonal garanti, så alle Service Sentre fikser det problemet gratis. Også i Norge. Føler meg litt lurt når jeg får en uke 15-telefon når jeg bestilte i uke 25.

 

 

 

Vector

Lenke til kommentar

Er enig med Vector. Ser de bildene som lå inne på telefonen når jeg fikk den er fra 02-april-03.

 

Syns det virker litt gammelt i og med at jeg kjøpte SE T610 2. juli.

 

Vet ikke om den suser, men det er litt forstyrrende lyder/støy på høytaleren når jeg snakker. Kan jeg ha fått en "svenske-telefon"?

 

Min software er R1A081

Lenke til kommentar

Jeg har samme SW-versjon som Goody. Sjekk under batteriet på telefonen. Der står produksjonsuka. På esken står det R2E. Der tror jeg det skal stå R3A og utover for de som er uten problemer.

Håper de klarer å rette det opp. Ikke det at jeg ringer veldig mye, men susinga er litt vel høy for at jeg skal klare å ignorere de gangene jeg ringer.

Problemet blir ikke løst ved softwareendring, slik som bl.a. itavisen skriver. SE vil ikke si hva reparasjonen går ut på, men de må nok inn å bytte høytaleren el.

 

Har gått litt off-topic her nå, men....

 

 

Vector

Lenke til kommentar

Vet ikke. Men Mobildata Borgenhaugen (Sarpsborg) gjør det. (www.mdbs.no, under verksted står det noe om sending via post).

Det med R3A (hardware-versjon), ang. susing er jeg ikke helt sikker på. Men jeg tror den skal være av de susefrie.

På min telefon er det snakk om ganske merkbar, høy susing.

 

 

Vector

Lenke til kommentar
Vet ikke. Men Mobildata Borgenhaugen (Sarpsborg) gjør det. (www.mdbs.no, under verksted står det noe om sending via post).

Det med R3A (hardware-versjon), ang. susing er jeg ikke helt sikker på. Men jeg tror den skal være av de susefrie.

På min telefon er det snakk om ganske merkbar, høy susing.

 

 

Vector

 

Takker for adressen =)

 

Ang. susingen, er det susing som i "støy" (for eks. slik det er når du har en kanal på tv'n som det "snøer" på(ikke/dårlig signal)), eller som i piping?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...