The Minion Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 (endret) Jeg kjøpte PSP for en lang tid tilbake og etter jeg hadde hatt den i noen måneder og runnet noen spill ble den liggende på en hylle og samle støv. Det var ikke så mange bra spill til PSP'n, men nå virker det som det er på tide å tørke støvet av den for det ser ut som det kommer noen bra spill utover. Dere kan skrive hvilke dere ser frem til. (i slutten av 2009 og 2010) Min liste: Little Big Planet Tekken 6 Colin McRae Dirt - 2 Need for Speed Shift FIFA 10 Jak & Daxter: The Lost Frontier Endret 29. juli 2009 av The Minion
Einride Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 PSP har aldri vore spesielt interessant for min del, men med ein del av titlane som kjem framover fristar det faktisk med kjøp av ein. LBP og Tekken6, Gran Turismo på både PS3 og PSP og Assassin's Creed - Bloodlines fristar i alle fall. Det dukkar sikkert opp meir også. Så då er det berre å håpe på eit godt tilbod på PSP til hausten
The Minion Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Skrevet 30. juli 2009 (endret) Ja, har sett på Assasin Creed 2. Ser bra ut. Må man ha spilt nr.1? Kanskje jeg også skal kjøpe meg Gran Turismo. Har ikke spilt GT så mye før, er det verdt penga? Endret 30. juli 2009 av The Minion
Tailzo Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 2009 ser slik ut for meg på psp + litt fremover Kjøpt Phantasy Star Portable Patapon 2 Crimson Gem saga (Importert fra vg+) Monster Hunter Freedom Unite Hoppet over Resistance Retribution Prinny Loco Roco 2 Hammerin Hero Dynasty Warriors Strikeforce Skal kjøpe Persona Lunar: Silver Star Harmony Holy Invasion of Privacy, Badman! Dissidia: Final Fantasy LittleBigPlanet Vet ikke ennå Class of Heroes Disgaea 2: Dark Hero Days Hot Shots Tennis Fate/Unlimited Codes Portable Half-Minute Hero Adventures To Go Growlanser Fat Princess: Fistful of cake Gran Turismo Når kommer disse? Kingdom Hearts: Birth By Sleep Steambot Chronicles: Battle Tournament Ushiro Tales of VS Metal Gear Solid: Peace Walker Undead Knight The 3rd Birthday Ys I&II Chronicles Ys VII Final Fantasy Agito XIII Disaster Report 3 Kommende, men ser ikke fristende nok ut ennå Motorstorm: Arctic Edge PixelJunk Monsters Deluxe Army of Two: The 40th Day Silent Hill: Shatterd Memories Resident Evil Portable Jak and Daxter Soul Calibur: Broken Destiny Assassin's Creed: Bloodlines Tekken 6
The Minion Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Skrevet 30. juli 2009 (endret) Har funnet noen av utgivelsesdatoene til spillene jeg skal skaffe 1. Little Big Planet: 01.09.2009 2. Colin McRae Dirt - 2: 11.09.2009 3. Need for Speed SHIFT: 17.09.2009 4. FIFA 10: 01.10.2009 5. Tekken 6: 30.10.2009 6. Jak & Daxter: The Lost Frontier: "Kommende" Fant datoene på CDON.com Endret 30. juli 2009 av The Minion
Einride Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Ja, har sett på Assasin Creed 2. Ser bra ut. Må man ha spilt nr.1? Kanskje jeg også skal kjøpe meg Gran Turismo. Har ikke spilt GT så mye før, er det verdt penga? Bloodlines fortsetter vel der nr 1 slutta, så er nok ein fordel å ha spelt den. Det spelet får du vel til ti pund på Play.com til både PS3 og 360, så ingen dyr investering det akkurat. Minuset er sjølvsagt at spelet blir ganske repetivt etter kvart. Gran Turismo til PSP kjem vel ut i haust ein gong, også der skal det vere ei kopling mellom PS3 og PSP. Er vel snakk om at bilar du har låst opp på PSP då blir låst opp på PS3-en også. Grafikk og flyt ser også ut til å bli enormt bra, låst til 60 fps. Men grafikkmessig har vel GT-serien aldri hatt problem. Gjenstår vel å sjå korleis spelbarheten blir
Toman18 Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Metal Gear Solid Peace Walker kommer også en gang
The Minion Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Skrevet 31. juli 2009 (endret) Er det en ny versjon av LBP som kommer til PSP eller en "oppusset" versjon av PS3 spillet? Endret 31. juli 2009 av The Minion
John Fredrik Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 (endret) Slik blir 2009 på PSP for min del Kjøpt: Grand Theft Auto Liberty Og Vice City Stories Bundle. Persona. (Forhåndsbestilt fr vgp+) Skal kjøpe: Dissida Final Fantasy. Disgaea 2 Dark Hero Days. Lunar: Silver Star Harmony. Phantasy Star Portable. Prinny Can I really Be The Hero. Hammerin Hero. Crimson Gem Saga. Jack & Daxter The Lost Frontier. Vet ikke ennå: Class Of Heroes. Little Big Planet. Tekken 6. Growlanser. Gran Turismo. Ser ut til og bli et fint år for PSP:) Endret 4. september 2009 av John Fredrik
Einride Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Er det en ny versjon av LBP som kommer til PSP eller en "oppusset" versjon av PS3 spillet? Det er vel eit LBP-spel for PSP, anar ikkje om det berre er ein port med dei same bretta og historie. Og om noko, så er det vel heller "nedpussa" for at det skal klare å køyre på PSP-en
The Minion Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 OK, får håpe det er et eget spill og ikke den samme versjonen
Captain Slow Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Det er bare et spill jeg gleder meg til på PSP, som til gjengjeld er det eneste spillet jeg noen gang har gledet meg til på PSP og det er Metal Gear Soild: Peace Walker. Håper det ikke skuffe like mye som Portable Ops.
The Minion Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 (endret) Har sett litt på Fat Princess: Fistful of Cake og synes det ser ganske kult ut Kommer nok på ønskelista til jul Utgivelses dato: Okt-des 2009 Ifølge: http://no.playstation.com/games-media/game...0/Fat-Princess/ Endret 3. august 2009 av The Minion
The Minion Skrevet 4. august 2009 Forfatter Skrevet 4. august 2009 Hei sjekk ut denne siden: http://no.playstation.com/games-media/browse/psp/?page=1 Her står alle spill som er ute/kommer ut i nærmeste fremtid til PSP
mhm._InnleggNO Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Kommer nok til å kjøpe meg Tekken 6 og MGS: Peacewalker. Så får vi se om jeg kjøper meg Grand Turisimo også, eller om jeg klarer å vente til PS3-versjonen kommer
Pesico Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Blir nok å kjøpe en PSP Go etter hvert. Spill jeg skal ha: Gran Turismo LittleBigPlanet Muligens Resident Evil Tror jeg står over Resistance Retribution
The Minion Skrevet 5. august 2009 Forfatter Skrevet 5. august 2009 Har oppdatert ønkselisten Spillene står i rekkefølge fra hvilke jeg ønsker meg mest LittleBigPlanet Fat Princess: Fistful of Cake Jak & Daxter: The Lost Frontier Need for Speed: Shift FIFA 10 Colin McRea - Dirt eller Gran Turismo Har bestemt meg for at jeg skal ha de, fjernet Tekken 6 siden jeg har Tekken 5 allerede, men burde jeg ta Gran Turismo eller Colin McRae - Dirt?
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Blir nok en psp go på meg og siden jeg har psp 1000. Anbefaler forresten folk God Of War: Chains of olympus. Kjøpte det i sommer, og det er et av de lekreste spillene til psp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå