Khogn Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 (endret) Et russisk spillselskap har kjøpt rettighetene til Carmageddon etter at Carmageddon 4-prosjektet ble droppet. Resultatet er Clutch. Spillet er allerede ute og så lenge er reaksjonene svært positive: det skal være helt fantastisk. Har noen her inne prøvd det? Det blir nok et kjøp for meg men det jeg i utgangspunktet lurer på er: - Kan man spille med en gamepad? Er det støtte for Xbox360-kontrolleren? - Hvor kan man kjøpe spillet bortsett fra Steam? Endret 29. juli 2009 av Khogn
Khogn Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Skrevet 29. juli 2009 Etter nærmere undersøkelse ser det ut som det er støtte for X360-kontrolleren Men siden jeg ikke finner spillet andre steder enn på Steam antar jeg at det er dessverre det eneste stedet man kan kjøpe det fra
Dʋgɢtung Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Så dette her er altså Carmageddon 4, bare med et annet navn? Isåfall hadde det jo vært fryktelig interessant å sett om det var like morsomt som Carmageddon 2
Khogn Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Skrevet 30. juli 2009 Så dette her er altså Carmageddon 4, bare med et annet navn? Isåfall hadde det jo vært fryktelig interessant å sett om det var like morsomt som Carmageddon 2 Yes, og en helt annen utvikler... men det er ment for å være Carmageddon. Som i den tyske utgaven av de gamle spillene har de også erstattet mennesker med zombier men ellers er det i følge de som har prøvd i samme ånd som toeren og er ca. like gøy. Må nok prøve jeg og... men Steam = bah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå