Gå til innhold

hacket konto. Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Da har kontoen min blitt hacket. Jeg fikk en mail fra Blizzard hvor jeg ble innformert at et rævfjes kalt "Mark" har kombinert kontoen min med sin battle.net-konto. Når jeg ser på mine mains på Armory ser jeg at kun mine Dwarfs(DK/PALA) har blitt strippet(kanskje "Mark" har noe imot småfolk :p). Jeg har kontaktet Blizzard ang. dette via webform. Er det noe mer jeg kan gjøre? Kanskje noen som er Alliance på Khadgar-EU kan se hva som foregår med disse:

Ljubica, 80 Draenei Hunter

Hissigpropp, 80 Dwarf DK

Bubbelina, 80 Dwarf Paladin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du er orginale eier av kontoen. Sendte mail til de med bilde av fødselsattest, visa, secret password/answer etc - og forklarte situasjonen. Er det egentlig bare å vente på svar fra de. Ikke sikker på om de har ferie nå.

 

Gearet skal du ikke bekymre deg over. De kan restore det, etter at de har fått klargjøring i saken.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

GM avdeling tar aldri helt ferie, det er konstant flere hundre av de på jobb. Det med battle.net kontoer er vriene greier siden de må bruke AA for å løse den floken, noe som ikke er gjort på 1-2-3. Så lenge du har dine ting i orden som nevnt over så løser dette seg greit iløpet av forholdsvis kort tid.

Lenke til kommentar

halla Tordenflesk. det samme skjedde med meg i dag tidlig.

en fyr med navn Evan bøffa min på samme måte. så jeg er også strpped for gear. og han har leava giulden min. jeg håper jeg får alt stasja tilbake as. hadde en god del bra ting på den.

har sendt inn en greie til battlenet med bilde av bank kort og slikt.

får håpe at det funker.

 

charactern min blir brukt til goldfarming i Icecrown nå. jævli irriterende av blizzard er så treige med og banna den.

 

Weontar-Agamaggan-Death knight

Lenke til kommentar

Jeg ble hacket tidligere en gang, dog på en annen måte. Tror jeg brukte mellom en og to uker på å maile og ringe Blizz. Greit at de har mye å gjøre, men ble relativt irriterende å aldri få noe svar om hva som skjedde eller hva jeg selv kunne gjøre.

 

 

Løste seg til slutt, men mitt tips er bare at man må holde på sitt.

Lenke til kommentar

Fikk igjen kontoen min i dag.

 

*Alle andre karakterer enn main var slettet

*Alle items som ikke var equiped og kan selges er solgt.

*Jeg hadde max alchemy med fleste recipe som nå er erstattet med skinning...

*Tallent er endret fra restoration (og feral) til balance.

*Den ene karakteren som er igjen er tydeligvis brukt til å farme gull. Inventory er fylt med junk.

 

Det jeg kom på så langt. Nå blir det vel mange timers venting på å få tak i en GM.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...