Gå til innhold

Gears of War 2


Ghaundan

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden spilt endel gears of war 2 og fikk virkelig sansen for Horde modusen. Problemet er bare at randoms har en tendens til å gi seg ved første tegn til motstand, eller enda verre helt tilfeldig (gjerne hosten) og jeg lurte på følgende:

Hvor få er det mulig å være og samtidig ha en grei sjanse å greie 50 horde? Og, er det mulig å spille splitscreen over lan kamper? Så vi får 4 med 2 xboxer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er ikke helt sikker, men jeg fikk host en gang jeg var party leader for meg og 3 andre jeg spiller en del med. hvis du får host når du spiller annex og lignende, så er det lett å merke om du har host.

de gangene jeg har fått host på multiplayer, har jeg rundet 50 kills, det er en sykt stor fordel for den som har det, mens det suger for de som møter på hosten med shotgunen klar :p

Lenke til kommentar
Da er det nok 0 sjans at jeg blir host, de fleste jeg møter høres amerikansk ut (accenten + den tynne pipende stemmen har jeg ikke hørt hos briter enda) og da blir gjerne en av de valgt.

 

tror du glemte å nevne at de alltid skryter av hvor gode de er og at gamet kommer til å lagge når de finner ut at de spiller mot europeere. anyways, til de som ikke har fullført horde enda, dere kan legge meg til så kan jeg sikkert hjelpe til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...