Gå til innhold

Sam Raimi står for Warcraft-regi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sam Raimi er ein flink fyr. Warcraft har eit flott univers. Det har jo absolutt potensiale det her! :)

Hadde vore kult med CGI i ekte blizzkvalitet, men det blir gjerne noko anna når ein har ein heil film og ikkje berre desse små snuttane som er i spela, kanskje noko av magien forsvinn, ikkje veit eg. Gledar meg til dette i alle fall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter og ha sett CGIen i Final Fantasy advent children og sett Ringenes herre filmene (som forsåvidt har lite magi effekter) så er jeg ikke i tvil om at jeg foretrekker CGI, og er skeptisk til fireballs osv med vanlige skuespillere.

Skrevet

Selve Warcraft universet er jo fantastisk laget. Det er så mye der man kan lage film av, nesten for mye, pga det så mye man kan lage film er så mye som kan gå galt også. Men det blir spennende å se hvordan det blir.

Skrevet

Gleder meg helt opp i skyene nå, Raimi er en fantastisk regissør. Evil Dead 1,2 (remake av 1 :p ) 3 samt Drag Me To Hell er noen av de beste filmene jeg har sett. (btw noen andre en meg som har lagt merke til at bilen til den gamle dama i Drag Me er slående lik Ash sin?)

Oh well, stort bedre en dette tror jeg neppe det kan bli :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...