Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, ja her er jeg inne på google ja...hmm.... hva skal jeg søke på?...hmmm....Prøver GOOGLE jeg!

 

Skjønner ikke at det er mulig!

 

Hehe morsom setting. Men jeg har en anelse om at dette logges hver gang folk skriver "google" i adressefeltet i Firefox for å komme rett til google, dermed dukker google høyt opp på søkelistene. En teori som jeg dog ikke er helt sikker på om stememr. Men det er nok utvilsomt en del som også søker "google" i Google.

Lenke til kommentar
hmm, ja her er jeg inne på google ja...hmm.... hva skal jeg søke på?...hmmm....Prøver GOOGLE jeg!

 

Skjønner ikke at det er mulig!

 

Hehe morsom setting. Men jeg har en anelse om at dette logges hver gang folk skriver "google" i adressefeltet i Firefox for å komme rett til google, dermed dukker google høyt opp på søkelistene. En teori som jeg dog ikke er helt sikker på om stememr. Men det er nok utvilsomt en del som også søker "google" i Google.

Jeg gjør det, aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er helt enig i kommentarene deres og det er klart Daemon Tools mest brukes for å emulere spill og programmer i dag. Da jeg skrev artikkelen hadde jeg i tankene de gangene folk har kopi av selve DVD-en for film, da benyttes Deamon Tools også for å hente inn disse. Men dette er det jo mindre av nå til dags da det for det meste går i AVI-filer som tar mindre plass. Det skal legges til at Deamon Tools benyttes til langt mer enn kun å åpne og bruke piratkopiert materiale.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...