Gå til innhold

Merkeleg tilfelle av red ring of death


eirikol1

Anbefalte innlegg

Eg og kompisen min satt og spelte halo 3 då pluseleg xboxen slo seg av og eg merka eg hadde fått rrod eg skrudde av xboxen venta litt og så skrudde eg den på igjen etter ei stund og alt funka heilt fint, kva kan det ha vert?

 

Same dag skulle eg skru den på igjen etter ei lita pause, eg brukte handkonrollen til å skru den på, det kom grønt lys i lampa på xboxen men skjermen var svart og fekk ikkje søkt in kontrollen, eg restarta xboxen men det funka ikkje så eg tok ut ledninga så funka det, kva kan det vere?

 

Sorry for skrivefeil bruker ipod touch så det er ikkje like lett å skrive.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når xboxen først har vist seg og "ha" RROD er det lite som kan redde den. Før eller siden vil den nok for evig vise deg sine røde lys. Jeg vet ikke om Microsoft reparerer konsoller som har hatt RROD, men som fremdeles virker, men om du sier at det ikke kommer bilde er det vel bare å ringe MIcrosoft for gratis reparasjon. My compliments.

 

Microsoft Support: 800 14 174

Lenke til kommentar

Var det tre "streker" da? RROD er jo faktisk ikke en full ring hehe.

 

Jeg holdt på å drite på meg første gangen jeg fikk opp noen røde streker. Var 4 stykker (altså full sirkel) og jeg kjente magen synke ned til hæla en plass. Men det viste seg å bare være bilde/lyd-kabelen som ikke var tilkoblet.

Xbox'en operer altså med et ymse antall røde streker, og hva slags feil det er vises ved antallet.

For en litt mer fullstendig oversikt kan du sjekke manualen din.

Lenke til kommentar

før jeg leverte min s brukte jeg å få 2 røde streker ganske hyppig og det var pga overoppheting.

før jeg leverte den, fikk den 3 røde streker et par ganger og men da var det en sikring som gikk samtidig da jeg spilte men da bare slo av den og ventet i kvarters tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...