Gå til innhold

X360 Rechargeable Battery Pack red?


Puro

Anbefalte innlegg

Er det noen som tilfeldigvis har sett noen som selger rechargeable battery pack i RØD?

Kjøpte meg Elite med sånn fancy Resident evil limited edition, fikk med rød kontroll og har veldig IKKE lyst til å jalle med enten svart/hvit battery pack.

 

Finnes det ikke så finnes det ikke, men hadde vært fint, sånn i tilfelle.:>

Endret av Puro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som tilfeldigvis har sett noen som selger rechargeable battery pack i RØD?

Kjøpte meg Elite med sånn fancy Resident evil limited edition, fikk med rød kontroll og har veldig IKKE lyst til å jalle med enten svart/hvit battery pack.

 

Finnes det ikke så finnes det ikke, men hadde vært fint, sånn i tilfelle.:>

 

Hehe, jeg har akkurat same "problem" men har valgt å ikke tenke så mye mer over det. Har sett litt rundt uten å finne noe og regner i grunnen ikke med at det fins fordi den røde boxen er relativt eksklusiv.

Er bare jeg som ser kontrolleren min daglig uansett, så jeg ser ikke det store problemet :)

Lenke til kommentar

Ja det er jo ikke noe problem å ha svart eller hvit battery-pack, meeeeeeeeeeeeeeeeeeen den skal jo liksom være rød da.:p

Sitter ikke akkurat og titter på kontrollen når jeg gamer heller da så noe fare for bad aim er det ikke akkurat heller.

 

Neste løsning blir oppladbare batterier og ikke bytte battery pack, tror jeg heller skaffer meg svar pack isåfall. <<

Lenke til kommentar
Rød kontroll og røde batteripakker selges ikke separat. Men 'Resident Evil'-konsollen er jo rød og svart, så svart batteripakke burde vel passe vel bra...

Er akkurat denne konsollen jeg har, og ja såklart passer kontrollen med svart pack, men den er svart (bumpers og ved headsettet) fra før og med enda mer svart kan jeg likså godt kjøpe meg en svart kontroll.

*vilharød*! :D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...