Gå til innhold

iharal3 - generell diskusjon


Laland

Anbefalte innlegg

Helt siden jeg registrerte meg på gamer.no er det en person som har betydd helt vanvittig mye for meg. iharal3. Hans vittige, kvalitetsfylte og sterke innlegg har både gjort meg glad, trist, opphisset og sensuell. Denne tråden er en gave fra meg til den legendariske(og etter mitt syn den beste) brukeren her på forumet. Jeg syns iharal3 er et lys i en ellers meget mørk verden. Jeg bega meg ut på forumet for å høre hva andre mente om iharal3, og fikk disse svarene:

 

"iharal3, en stjerne i blant oss" - Atsjonas

"iharal3 er en legende!" - drugiS

"iharal3 er kul :D" - Benny

"Jeg skulle ta selvmord. Så møtte jeg iharal3. Han forandret livet mitt" - Vaenas

 

Som dere ser er jeg langt fra alene å dyrke iharal3. Mange andre personer her på forumet har latt seg fortrylle av hans episke innlegg, sjarmerende holdning, og morsomme one-linere. Du spør ikke om iharal3 er gud. Du vet at iharal3 er gud.

 

Legender og myter angående iharal3:

 

iharal3 kan spise en bjørn, uten å bruke hendene.

iharal3 gjorde opp ild på sola.

iharal3 er tøffere enn Marcus Fenix.

iharal3 og gud hadde en gang en slåsskamp. Det er derfor gud merkelig nok forsvant for rundt 2000 år siden.

iharal3 sterk som en okse, rask som en leopard og sexy som Brad Pitt.

 

iharal3 FAQ

 

Q: Er iharal3 gud eller menneske?

A: Gud

 

Q: Bør iharal3 bli moderator på gamer.no snarest mulig?

A: Om forumet skal overleve, ja.

 

Q: Skal iharal3 stille for valg som ordfører i Trondheim?

A: Nei, han satser på statsministerposten.

 

Q: Har iharal3 en honningssøt stemme?

A: Nei, bringebærsøt.

 

Q: Hvor gammel er iharal3?

A: 15

 

Q: Hva er iharal3's største oppfinnelse?

A: Internettet. Det var noen karer i USA som stjal ideen fra ham.

 

PS: Alt som er sagt i denne tråden er sagt av Laland, jeg ble ikke presset til å si dette av noen. Dette er mine meninger og bare mine.

 

Rull diskusjon om iharal3 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er til dels uenig. Jeg ønsker ikke at han skal bli moderator, for da vil han sette resten av oss i skyggen og gjøre oss ubrukelige. Han er, derimot, en formidabel bruker med gode og saklige poster som fortjener respekten til enhver bruker, moderator og administrator her på forumet. Han er som sagt nålen i høystaken; det ordentlige og bestemte iforhold til de dvaske og sløve.

 

Edit: Ment til sirupkaramell

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Det er ikke pga. høgskole at jeg flytter til Trondheim til høsten. Jeg har skaffet meg leilighet rett over veien fra rommet til iharal3. Så fra og med August måned kan verden se frem til en flom av twitter-meldinger angående iharal3's aktiviteter. Videoklipp og daglige bildeserier av iharal3 kan ses på www.iharal3.org (hjemmesiden er under produksjon).

 

Så la oss alle holde hender og takke diskusjon.no og innlegg.no for at vi har fått bekjentskap med denne profeten av underverdenen.

 

Takk iharal3, for at du er den du er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...