Gå til innhold

Tips til spill av alle sjangere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Little Big Planet?

Det får vente til en plattform kategori kommer opp.

Takk til Vaenas og drugiS for å forklare et par spørsmål.

@JoakimB: Uansett, du ville fortsatt neppe anbefale Fallout 2 til noen i dag, så det får vente til en retro kategori kommer ;)

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet

Er det så ekstremt viktig om hvilke spill som er i akkurat 100% riktig sjanger? Shampoo har gjort en glimrende jobb og jeg synes heller det er viktig å få opp så mange spill som mulig fremfor å drive og argumentere frem og tilbake :) (Dere får jo gjøre det hvis dere absolutt må, men det er jo mitt syn på saken!)

Skrevet

Jeg mener også at Fallout 2 er spillbart, men det er hovedsaklig to typer mennesker i dag som spiller RPG-spill: De som aksepterer dårlig grafikk, og de som ikke gjør det. De av den førstnevnte sorten har nesten garantert prøvd Fallout 2. Greit, av den sistnevnte sorten har de fleste sikkert prøvd Fallout 3 også, men.

OK, jeg skal tenke på om jeg vil legge til Fallout 2 på den nåværende RPG lista.

Skrevet (endret)

Et bra strategi spill:

Supreme commander 2006 PC strategi spill

supreme commander: Forged alliance 2007 PC strategi spill

Endret av Nøtte
Skrevet (endret)

Et eller annet Worms spill :) Vet ikke hva som har fått beste raitings.

Et eller annet tony hawk pro skater spill. Personlig syns jeg 3 eller Underground 2

En av Driver spillene, mange gode timer på data med Driver spillene og litt med Driver 3 på konsoll.

Timesplittes 2, mange gode timer Co-op <3

Donkey Kong 64, bør definitivt stå på listen.

S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl

The Lord of The Rings: The Battle of Middle-Earth II

SoulCalibur II

Banjoo Kazooie <3

Endret av Nostalgic
Skrevet (endret)

Tips:

Prototype (PC, 360, PS3) - EA (2009)

Duke Nukem 3D High Resolution (PC) - 3D Realms (1994) Edit: (FPS)

Endret av ErlendA
Skrevet
Flott med anbefalinger, men fortell hvilken kategori du vil ha dem i! Ser ikke helt hvor Donkey Kong 64 eller Worms hører hjemme.

Prototype står forsåvidt i Sandbox kategorien fra før.

Var litt usikker på hvilken sjanger de ligger i, men Donkey Kong 64 ligger vel mest sannsynelig i Adventure og Worms er strategi.

Skrevet

Okami er notert. Men jeg synes Donkey Kong får vente til jeg får opp "Plattform" kategorien. Det ligger i samme gate som Mario 64. Og Worms i strategi? Jeg skjønner hvordan du tenker, men det hører kanskje også hjemme i Plattform..?

Skriver opp forslagene på et senere tidspunkt, da nettet mitt er elendig for øyeblikket.

Skrevet

Ja da skal jeg få brukt tråden til hjelp da. Skal ut å handle litt i morgen og lurte på hvilke spill dere anbefaller meg, kan være innen hvilken som helst sjanger, også må det være til X360. De spillene jeg har allerede er: Star Ocean, Gears of War 2, Dead Space, Left 4 Dead, Call of Duty 5 og Prototype.

Skrevet
Okami er notert. Men jeg synes Donkey Kong får vente til jeg får opp "Plattform" kategorien. Det ligger i samme gate som Mario 64. Og Worms i strategi? Jeg skjønner hvordan du tenker, men det hører kanskje også hjemme i Plattform..?

Skriver opp forslagene på et senere tidspunkt, da nettet mitt er elendig for øyeblikket.

Jeg syntes så absolutt Worms burde gå inn i strategi. Du kjemper med andre folk på en liten bane, så du må regne ut hvor mye kraft du skal bruke for å treffe og andre ting. Ikke noe særlig til plattform spill, om det hadde vært det.

Ja da skal jeg få brukt tråden til hjelp da. Skal ut å handle litt i morgen og lurte på hvilke spill dere anbefaller meg, kan være innen hvilken som helst sjanger, også må det være til X360. De spillene jeg har allerede er: Star Ocean, Gears of War 2, Dead Space, Left 4 Dead, Call of Duty 5 og Prototype.

Uhm, Halo 3?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...