Gå til innhold

Billig, men god pcstol - noen å annbefale?


Anbefalte innlegg

Skal ha meg en pcstol, faktisk for første gang. Den jeg sitter på nå kan man vel heller kalle en krakk med ryggstøtte, så uannsett hva jeg kjøper så blir jeg nok veldig fornøyd.

 

Møbelringen, IKEA, SmartClub. Betyr ingenting, men må ligge i Oslo.

 

Stolen bør koste maks 1000kr, men helst en god del mindre. Design er ikke viktig, men ønsker helst en svart stol. At den er god og avslappende å sitte i er det viktigste. Mulighet for å styre høyden er også viktig.

 

Noen annbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allak-stolen virker aktuel, samt Andy fra Skeidar som de har på tilbud til 799, http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...ype=0&Search=OK

 

Begge disse er aktuelle, men ble usikker da "enden" sa at skinn blir veldig varmt. Stemmer det?

 

Temperaturen på rommet mitt ligger mellom 24 og 28 grader nå som det er sommer (plagtsomt), og hvis stolen gjør det enda varmere så blir det ikke til å holde ut. Har kjøpt en bordvifte som kjøler meg ned. En utmerket investering.

 

Blir skinn ubehagelig varmt, eller går det greit?

 

Noen som vet hvilken som er best av "Allak" og "Andy"?

Lenke til kommentar
Gå på et loppemarked og kjøp en billig Stressless. Har selv en slik en og den fikk jeg gratis fra besteforeldrene mine for 1 år siden. Da hadde de hatt den i over 15 år. :lol:

 

15 år er ikke så mye da!

 

Vi har den helt originale stressless'en! 2 stk til og med!

35 år har vi hatt de! :)

 

Har en i kjeller stua mi og en oppe! jeg bruker den nede til å sitte i når jeg ser film på PC'n! :woot:

Lenke til kommentar

Takk for mange gode tips og råd. Endte opp med "Andy" fra Skeidar til 795kr (førpris 995). Meget fornøyd hittil, og den passer meget godt til tastaturet, musen, kabinettet og den kommende skjermen som jeg venter fra komplett.no

 

Kan trygt annbefale stolen. Man sitter ganske rett i ryggen, men dette er en vanesak, og dessuten mye bedre for ryggen. Eller er den god å sitte i, og jeg liker designet. Gir "mye" stol for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...