Mountainhome Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg hadde en fin runde i MP og tok save replay.. men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få sett replayen eller hvor den i de hele er!.. Har Win7 64bit, hvis det har noe å si på fil-veien Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har ikke spillet selv, men etter et raskt google-søk så tror jeg at jeg fant det ut. - Trykk windowstast+e - Gå inn på den disken hvor du lagret world in Conflict (mest sannsynlig C eller D, men det har du valgt selv) - Gå inn i den mappen som heter World in Conflict - Åpne mappen som heter "Replay" Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 åss'n kan jeg se dem? fant filene, men trenger en mediaplayer for dem Lenke til kommentar
hgb-- Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du ser dem nok ingame, en replay er ikke en video. Den trenger spillets grafikkmotor etc. for å kjøre. Prøv å naviger rundt i menyen i spillet. PS: flertall av replay er ikke replay's. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Du ser dem nok ingame, en replay er ikke en video. Den trenger spillets grafikkmotor etc. for å kjøre. Prøv å naviger rundt i menyen i spillet. PS: flertall av replay er ikke replay's. replay's replay, jeg kan kalle det ramadan om jeg vil men vet du hvor jeg kan spille de av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå