Straffa Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Arma 2 demo ute nå Bohemia Interactive has released a playable demo of ArmA 2, giving you the chance to try out this sequel now available in Europe. The demo allows you to experience the unique gameplay featured in the full version of ArmA 2 including multiplayer, as well as samples of the vast amount of vehicles, weapons and units and realistic environment. http://www.gamershell.com/news_79062.html
TCi_InnleggNO Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Sleng dere på denne torrenten. Har blitt litt fart der nå: http://www.gameupdates.org/details.php?file=ARMA2DEMO.zip Jeg vil uploade så lenge jeg kan. Har ikke god linje men. Alle monner drar Gamershell blir bombadert for tiden. Endret 25. juni 2009 av TCi
AndW Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Får denne feilmeldingen når jeg skal starte demoen: "Programmet kan ikke starte fordi X3DAudio_1.6dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt" Hjelp! Har prøvd å reinstallere, men hjalp ingenting... Endret 25. juni 2009 av AndW
Aggex Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Slengte meg på torrenten, bare 20kb/s. Laster ned fra gamershell i tillegg. Spent nå, på om laptopen(Aspire 5930G) min klarer å kjøre det bra. Selv om den skal klare minimumskrava, så er det ikke spesielt morro å spille med all grafikk på low.
Krokill Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Får denne feilmeldingen når jeg skal starte demoen: "Programmet kan ikke starte fordi X3DAudio_1.6dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt" Hjelp! Har prøvd å reinstallere, men hjalp ingenting... Du må oppdatere directx her
Jee10 Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 (endret) Når jeg skal laste/oppdatere ned Direct-X så kommer det en slik error melding: Please refer DXError.log and DirectX.log in your Windows folder to determine problem Noen som vet hvorfor ? Takker for svar Endret 27. juni 2009 av Jee10
pvtstorm Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Får den samme feilmeldingen som AndW, og oppdatering av DirectX hjalp ikke.
Jee10 Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Får den samme feilmeldingen som AndW, og oppdatering av DirectX hjalp ikke. Kom det samme feilmelding som du fikk som er lik som min? Fikk du ikke fullført oppdateringen av Direct-X slik som meg? Eller fikk du fullført men det funket ikke ? Håper på svar snarest på den feilmeldinga mi, har lyst å spille nå etter å gledet meg i over 1 måned på å få laste ned demo!!
pvtstorm Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 @ Jee10: Får ikke samme feilmelding som deg. Har fullført oppdateringen av DirectX, men det hjalp altså ikke.
Jee10 Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 @ Jee10: Får ikke samme feilmelding som deg. Har fullført oppdateringen av DirectX, men det hjalp altså ikke. Hmm, dårlig opplegg må jeg si!
Cerandin Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Ja, BIS er noen tullinger, får ikke til noen ting! Lar dere ikke prøve en gratis demo en gang uten å være til trøbbel! Ja dere har det vondt!
bjovas Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Vel, en demo skal jo liksom være det som tipper tvilere til å faktisk flekke ut hardt opptjente penger på spillet, så en utvikler tjener jo på at ting funker så glatt som det skal. Men som oftest dreier problemer seg om PEBCAC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå