Gå til innhold

Photoshop Konkurranse IX


Anbefalte innlegg

Nå er det min tur til å lage en photoshop konkurranse!

Jeg har bestemt meg for å ha flere tema slik at det blir mer variasjon og et større spekter av muligheter. Det er helt opp til dere hvilket av temaene dere velger, dere kan gjerne lage et bidrag til hvert tema, eller blande temaene om dere ønsker det.

 

Temaene er ganske åpne, men det er de heller dystre, mystiske og mørke delene jeg "faller for". (Det er gjerne litt vanskelig å lage "positive" bidrag til særlig Tema 1 og 3 :p )

 

Tema 1.

En post-apokalyptisk verden.

 

Tema 2.

Science Fiction.

 

Tema 3.

De levende døde. (Zombies? Zombies!)

 

Tema 4.

En alternativ virklighet.

 

Tema 5.

Guddommelig innblanding. (Divine intervention)

 

 

Innleveringsfrist: Tirsdag 30.06.09 kl 23:59

Stemmefrist: Fredag 03.07.09 kl 23.59

Minimum størrelse: 800x800

(Ikke så veldig nøye, men ønsker ikke små bidrag.)

 

 

Premie:

Vinneren kan bestemme hvilken avatar jeg skal ha og hva som skal stå i signaturen min i en måned.

Endret av Rekviem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg poster nå mens jeg har tid. Så får vi se om jeg kommer med en annen variant eller lignende hvis det dukker opp mer ledig tid. Bidraget er rettet mot tema 4 - Alternate world.

 

If We Were Lego?

 

 

Jeg har selv skutt og etterbehandlet bildet.

 

Edit: Burde kanskje sagt hvilke tema jeg satset på?

Tema 4 - Altnernate world

Endret av Håvard
Lenke til kommentar

Hver gang jeg ser igjennom disse photoshop-trådene blir jeg alltid like overrasket. Selv om det er de mest odde temaene lager folk de vakreste/kuleste/dypeste kunstverkene. Jeg hadde aldri vært i stand til å lage noe sånt, dere er virkelig flinke! Ble en liten off-topic, men når jeg ser de bildene dere lager blir jeg litt smått overveldet!

Lenke til kommentar

Har nå lagt til avstemning!

Godt å se at det ble noen bidrag etterhvert :)

 

Har selv ikke tatt meg tid til å lage et bidrag grunnet det fine været. Hadde planer om å manipulere et bybilde av en storby og gjøre det post-apokalyptisk. (Blant annet ved å "ødelegge" bygninger, legge til mye ruiner og tomhet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...