Gå til innhold

Minnebrikke til PSP

Larsen-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle tørke av støvet på min PSP og i samme slengen kjøpe en minnebrikke til den. Noen som vet hva slags minnebrikke som kan brukes i PSP?

Takker på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

229,- for eit 4 GB kort er ikkje veldig billeg.

Sjekk prisguiden til hardware.no for dei beste prisane. Til dømes MemoryStick Pro Duo, 4GB.

Beste pris per i dag ser ut til å ligge på rundt 170 kr av dei som har det inne på lager :)

Endret av Einride
Skrevet

De er uaktuelle. Ingen kjøper så små kort idag. Gå for 4/8gb så billig som du finner dem. MSD er en døende standard, alt nytt bruker M2 eller SD. :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

play.com sender selvfølgelig ikke minnekort til andre steder enn uk <_<

Men funker dette kortet til psp? Må bare være sikker før jeg bestiller noe :p

Edit: Never mind. De hadde en sinnsykt dyr frakt. Så det ble 355 kr.

Edit 2: då har jeg fått kjøpt dette kortet. Irriterende at nesten ingen sider oppgir hva totalsummen blir jør rett før man skal bekrefte kjøpet.

Endret av Naiits
Skrevet
Husker jeg brukte over 1000 kroner når jeg kjøpte 2GB til min psp. Dette er riktignok en stund siden :p

Det husker jeg og. Er vel rundt to år siden. Men det er bra at prisene på minnekort synker :)

Skrevet (endret)

Et lite spørsmål, jeg lurte på om det fulgte med ett lite minnekort til psp 3004?

Endret av eon2525
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg tror det følger med en minnebrikke på 64mb eller noe sånt, gjorde ihvertfall det på meg om jeg husker rett.

Skrevet

Det følger vel med minnekort til alle psp'ene tror jeg. Men tror de bare er ment til å ha saver og slike ting på. Tror ikke noen av de er store nok til å laste ned demoer og slikt.

Men no har jeg ikke studert alle psp'ene, så er godt mulig jeg tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...