Gå til innhold

NetCom viser frem superkjapt 4G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Laland

 

NetCom forsikrer om at de parallelt vil utbedre 3G-dekningen sin i resten av Norge, og Telenor ønsker -som du argumenterer for- å utnytte 3G til det fulle i hele landet før de for alvor satser på LTE/4G. Det stemmer, som accelerati kommenterer, at introduseringen av 4G vil bidra til en bedre fordeling av den totale kapasiteten -altså at det også gagner brukere der det er 3G-dekning.

 

Slik vi ser det, er det utelukkende positivt at NetCom allerede nå satser på LTE/4G -både fordi Norge blir blant de første i verden til å ta i bruk den nye teknologien, og fordi spredningen til andre byer (først og fremst) vil skje raskere. Man må starte et sted... Når 3G-dekningen samtidig blir bedre også utenfor de store byene, ser vi ingen ulemper annet enn at NetCom eventuelt prioriterer midlene sine til utbygging av LTE-nett i Oslo. Det sier de altså at de ikke gjør...

 

Vi venter spent på fortsettelsen! ;)

Lenke til kommentar

Når du sier det på den måten så er jeg med. Jeg er alltid for nye teknologier og tar imot 4G med åpne armer, især hvis de fortsetter med videreutvikling av 3G på siden. Forøvrig kan jeg si at jeg alltid har likt NetCom, bare har hatt NetCom abonnement og basserer mine meninger på research jeg gjør i forkant av hvert mobilkjøp og abonnement-skifte - som er et par ganger i året. Blir spennede å se hvordan 4G vil fungere i praksis!

Lenke til kommentar
Gjest qwerty

Står valget mellom 4G og LTE bør de absolutt kalle det 4G. I dag vet jo mange, (kanskje de fleste), hva 3G er, og 4G er jo, som en kan ledes til å tro, en videreføring.

Gleder meg til det kommer i hvert fall, håper en kan kan bruke tjenesten på mobilen og.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...