Gå til innhold

Gåhastighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gåhastigheten i spillet mitt er veldig fort i fohold til hva det egentlig skal være. Nesten som om det er brukt koder. Hva kan jeg gjøre for å få ned hastigheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bare når jeg spiller alene.. Men har ikke internett all the time, så derfor spiller jeg en del mot computeren.

Skrevet

Vel, trådstarter synes tydeligvis ikke det er gøy, så svaret ditt hjelper lite.

Regner med at du har prøvd å endre på innstillingene?

Skrevet (endret)

Ja, men har ikke kommet borti noe som heter hastigheten på innstillingene. Det skal vel egentlig ikke gå an å stille på? Irriterende ass!

Det er ikke bare figuren min som går fort. Alle og alt gå fort..spillet er over på 30sec. Går ikke ann å spille..

Endret av EstenH
Skrevet

Har du dual core prosessor fra AMD? Hvis hl.exe kjører med to kjerner vil du til tider få lagg og bevege deg unormalt fort.

Deaktiver én kjerne: oppgavebehandling > Prosesser > finn hl.exe > Høyre klikk > angi affinitet > hak av CPU 1

Skrevet

Det funka vettu;) Takk!!

Et annet spørsmål jeg har på farten: På en annen maskin som jeg bruker cs på, stopper spillet av seg selv etter x antall sekunder. kanskje rundt 20sec. Da går spillet ut av seg selv. Dataen klikker ikke eller noe sånt. Utenom det funker det som vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...