Gå til innhold

Doctor Who universet


The Doctors Companions  

4 stemmer

  1. 1. Hvilken av Doctorens reisesfølger er din favoritt?

    • Rose Tyler (Billie Piper)
      11
    • Martha Jones (Freema Agyeman)
      2
    • Donna Noble (Catherine Tate)
      2
    • Jack Harkness (John Barrowman)
      0
    • Sarah Jane Smith (Elisabeth Sladen)
      1
    • Mickey Smith (Noel Clarke)
      0
    • Lady Christina de Souza (Michelle Ryan)
      0
    • Adam Mitchell (Bruno Langley)
      0
    • Astrid Peth (Kylie Minogue)
      1
    • Jackson Lake (David Morrissey)
      0
    • Rosita (Velile Tshabalala)
      0
    • K9
      0
    • Jeg vil bare stemme
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett den jeg også, og syntes den var grei nok i grunn.. Det var forresten veldig forstyrrende da de henrettet Isabella.. men har mye større tro på neste episode, da den i følge traileren virket ekstremt lovende.

 

Når det kommer til Matt Smith som doktoren er jeg fremdeles overlykkelig over hvor god han faktisk er. ^^

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Wow... det hadde jeg ikke ventet meg. Synest selv han er en veldig god doctor, men ikke på langt nær så god som David, og synes selv Matt kan slå han på min liste så langt. Men så klart han er jo fantastisk han og, innså i grunn ikke dette før jeg så gjennom første sesongen om igjen for ikke så lenge siden. Alle dokorene (som jeg har sett) har på en måte sitt eget særpreg som gjør at man fort ser at de passer perfekt, selv om de er så ulike. btw: Tom Baker ftw!

Lenke til kommentar

Er enig i dine observasjoner. Selv om de respektive Doctor-skuespillerne har vært veldig forskjellige og hatt sine særpreg, har de alikevel alltid passet perfekt inn i rollen. Om det skyldes gode skuespiller-talenter eller Doctor-rollen sin karakter er usikkert. Kanskje en del av begge.

 

Men det var bare noe eget ved Eccleston som the Doctor. Han var kanskje ikke like sjarmerende som David Tennant og denne nye unggutten. Men han hadde karakter på sin egen måte. Han ga et inntrykk av en mer erfaren og bevandret Doctor enn de to andre. Dessuten hadde han fantastiske ansiktsutrykk og en utrolig artig eprsonlighet. Han kunne gå fra ekstatisk glad til nedrykt og fortvilet til sint og farlig på kort tid som om det var den mest naturlige ting i verden. Et seriøst skuespillertalent det der.

Lenke til kommentar

Christopher Ecclestons Doktor er konge, det er utrolig synd han ikke ble lengre enn en sesong.

Det er egentlig helt utrolig at hver eneste Doktor har vært så bra, for selv om kanskje ikke produksjonsteamet har vært på sitt beste hele tiden har hver eneste Doktor i mine øyne vært helt fantastiske.

 

Har noen av dere forresten hørt Big Finish-hørespillene? De rettferdiggjør virkelig Doktorer som ikke fikk noen skikkelig sjanse, som Colin Baker, Sylvester McCoy og Paul McGann, anbefales på det sterkeste hvis dere ikke har vært bort i det før.

 

Syntes Vampires of Venice var veldig bra, utrolig morsom episode, jeg liker Rory kjempegodt!

Enig med at neste episode ser bra ut, også er Toby Jones, som er en av mine favorittskuespillere med :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Herlig episode! Den beste sålangt denne sesong, på lik linje med den første!

 

 

Nå er jeg livredd for eldre mennesker også.. :cry:

 

Lenke til kommentar

David er utvilsomt den beste doktoren til nå. Fantastisk skuespiller.

Sett alt det "nye" doctorwho utenom sesong 5, dvs fra Christopher Eccleston og utover. Christopher Eccleston var også veldig bra, men David var bedre.

 

Må dog si meg enig i mye av det folk har sagt her, angående de som faktisk spiller doktorer. De har vært brilliante alle som en egentlig. Tror ikke det har noe med rollen å gjøre heller, er nok store talenter som gjør det. Kan tenke meg at det er en svært utfordrende rolle å spille.

 

Tror nesten jeg må ta et doctor who raid til snart så se sesong 5 etterpå ^^

Endret av deac FX
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-127711

Så ikke de to siste episodene (dobbeltepisode) før ikveld, og må helt ærlig si at det var den beste episoden/dobbeltepisoden jeg noensinne har sett! Herregud, jeg elsket hvert eneste sekund av de! :D :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...