Gå til innhold

Kjøpe ArmA 2 Retail (!) i Norge - hvor?


Anbefalte innlegg

Ettersom Steam selger Armed Assault 2 til ganske høy pris ( 47,99€ ) og ganske mye senere enn når spillet egentlig kommer ut ( 11 dager senere enn release ) så lurer jeg på hvor i helsike i norge de kommer til å selge spillet, har lett ganske lenge for å finne spillet på norske nettbutikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ArmA 2 ble jo releaset i Tyskland den 29.Mai.

 

Trur 19.Juni for resten av Vest-Europa. Derimot, var ikke ArmA litt vanskelig å få tak i, i Norge i forhold til andre spill? Husker at det ikke var lett å finne i Bergen.

Endret av Krusader
Lenke til kommentar

Utrolig få norske nettbutikker som har mulighet for å forhåndsbestille dette spillet, jeg har selv lett etter butikker der de selger det, men ingen av de "store" har enda tatt det inn.. Gleder meg veldig til det kommer ut, håper det blir mer likt Operation Flashpoint 1, for ArmA 1 var ikke så bra i mine øyne.

Lenke til kommentar

Ja det skal bli spennende å se hvor man kan få tak i dette her til lands. Var en tur innom den lokale Gamestop (Porsgrunn) butikken, og de hadde det ikke engang i systemet sitt. Ikke hadde de hørt om det heller. Men det er vel kanskje ikke annet å vente fra folk som ikke kjenner til Operation Flashpoint engang.

 

Er redd det må bestilles fra play.com eller en direct download.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Spurt både absoluttspill og Gamezone selv, og ingen av deres leverandører hadde fått det, fordi det ikkje hadde blitt annonsert noe utgiver for norden sa de.

 

Men de ante at det kommer snart, men at vi kanskje måtte vente til det kommer til statene, altså noe av det samme som med ArmA 1.

 

Blir nok digital nedlasting på meg, selv om eg vil ha en fysisk kopi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

Sente et spørsmål til 505 Games (som er de som utgir det i Europa) om det kommer til Skandinavia på den 19de også. Får se om de svarer.

 

Øystein

Lenke til kommentar
Ja det skal bli spennende å se hvor man kan få tak i dette her til lands. Var en tur innom den lokale Gamestop (Porsgrunn) butikken, og de hadde det ikke engang i systemet sitt.

Æsj, da har vel garantert ikke gamestop i Skien det heller, har lyst på fysisk kopi. Forbanna tollgrense.

Lenke til kommentar

Det var ikke noe problem ved forrige utgivelse (ikke i Trondheim i allefall). Det var i butikken på korrekt dag, så vidt jeg husker. Og jeg håpe det går like bra denne gangen også.

 

Men, ja. 505 er ikke noe særlig i mine øyne.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Det var ikke noe problem ved forrige utgivelse (ikke i Trondheim i allefall). Det var i butikken på korrekt dag, så vidt jeg husker. Og jeg håpe det går like bra denne gangen også.

 

Men, ja. 505 er ikke noe særlig i mine øyne.

håper det kommer i stavanger-bergen området også da, blir slit å vente til 29 juni på steam :(

Lenke til kommentar
Jeg sitter med den tyske versionen med engelsk oversettelse, funker bra.

Og hvor fikk du den i fra?

 

Men trenger vel den europeske utgaven for å spille online =S

Europeisk eller ikke, alt går på samme server system. Ikke noe realm tull som WoW.

 

Blir det noen annen forskjel på Euro versionen og Tyske utgaven.

Ja, bedre patchet. ArmA måtte jo patches en del ganger før det faktisk var bra.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

Nå blir det jo samme versjoner av patchene på tysk og europeisk versjon.

 

Den europeiske versjonen skal være v1.01 som ble utgitt til tysk ArmA2 nylig.

Lenke til kommentar

Sett noen videoer av arma 2 ganske imponerende hvor mange Al som kan være i spillet samtidig,

 

Dårlig muzzleflash effect men det blir nok luket bort av en mod.

 

EDIT: Helt utrolig at man ikke har fått til en utgiver i Norge når det kommer på plass har jo alle som vil kjøpe ARMA2 fått ifra utlandet.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Pøkk! Spurte Spaceworld om de ville få inn ArmA 2 innen 19 Juni, men desverre fikk jeg beskjed at det i verste tilfelle kunne ta så lang tid som 3. Juli (!!!) :wacko:

 

EDIT:

Har sendt mail til 505 games for å forhøre meg hva de vet.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...