Gå til innhold

Dark Templar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt den, så kan nok desverre ikke gi noe bra svar på det. Har hørt at DT med PVE spec kan gjøre svært mye damage, og er helt o.k i pvp. For øyeblikket har de det litt tungt i PVP, men i neste store patch får de litt hjelp og blir noe bedre.

 

Er også en veldig grei offtank, og man trenger DT på hvertfall 1-2 bosser i de siste raid instancene. Har også hørt at de er gøye å spille, så prøv og se om du liker det :)

Lenke til kommentar

DT har jeg hørt at kan være jævlig god hvis du spiller den "rett", det er en vanskelig klasse å spille, og noen vil nok si det er en sugen klasse. Men en av de største sjokkene jeg har fått i AoC var når jeg ble bokstavelig talt rævkjørt av en dark templar og jeg tar dem ganske lett som conqueror :)

Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Tenker mest på dark templar som tank, lignande guardian bare litt meir spells ol. Men eg har lest litt rundt om kring og mange snakker om mykje dps. Korleis er classen, egentlig?

 

DT er god som dps og tank. Jeg liker best å spille PvP, noe den funker ypperlig til så lenge man vet hvordan man spiller den ^^

Lenke til kommentar
Tenker mest på dark templar som tank, lignande guardian bare litt meir spells ol. Men eg har lest litt rundt om kring og mange snakker om mykje dps. Korleis er classen, egentlig?

 

DT er god som dps og tank. Jeg liker best å spille PvP, noe den funker ypperlig til så lenge man vet hvordan man spiller den ^^

Er med på den.

Enten så er man elendig, eller så er man konge med DT.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...