Gå til innhold

Sendte STOPP til ingen nytte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jonas

Jeg har et liknende problem. Får til stadighet reklame om alt mulig som koster meg 81 øre per motatt melding. Er ikke alltid meldingene inneholder noe leselg innhold heller. Å sende stopp tilbake til 2525 fungerer ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har et liknende problem. Får til stadighet reklame om alt mulig som koster meg 81 øre per motatt melding. Er ikke alltid meldingene inneholder noe leselg innhold heller. Å sende stopp tilbake til 2525 fungerer ikke.

 

Hei,

 

Jeg vil anbefale at du tar kontakt med din operatør og informerer dem om problemet. Det skal fungere å sende STOPP til det nummeret du mottar slike meldinger fra. Slik er loven. Sørg for å spare bevis på at du har sendt en slik melding, så burde du i alle fall få pengene tilbakebetalt. (lagre STOPP-meldingen du har sendt, ta bilde av meldingen med detaljert info (dato), etc.)

 

Din operatør bør være behjelpelig, ettersom de også ser alvorlig på slike saker. Funker ikke dette, kan du ta konkakt med Forbrukerombudet, og alternativt sende inn en klage til Brukerklagenemda.

Lenke til kommentar

Godt det ordnet seg, men utrolig frustrerende å se denne typen saker skje i det hele tatt. Irriterer meg grenseløst over slike reklamer og tjenester, og når en melding som ifølge loven skal avslutte abonnementet ikke gjør det, så er det for dumt. Kort og greit.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...