Gå til innhold

Apples nye Iphone-planer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Halvor

sitat: "kommer med tanker om hva de neste generasjonene kan inneholde."

Lenger ned i artikkelen utdyper man dette som "nye funksjoner og lavere priser"...wow for ett sjokk at de vurderer nye funksjoner!

Villedene oveskrift/ingress så til de grader!

Lenke til kommentar

I dag har jeg allerede skrevet i diverse tråder her på forumet at jeg har lyst til å skaffe meg en iPhone fortest mulig, men om denne oppdateringen faktisk vil være verdt en oppdatering kommer jeg til å vente. Problemet er jo bare det at vi ikke får vite hva som er i den nye, om det faktisk kommer noen ny versjon, før mer eller mindre samme dagen som de kan bestilles. Dermed løper jeg faren for å vente for lenge, og innen jeg da har bestemt meg for å heller kjøpe den versjonen som da vil være gammel vil kun den nye være i butikkene.

 

Jeg er nemlig fornøyd med hvordan iPhone fungerer den dag i dag mtp internett, e-mail og video/musikk, så om den nyere versjonen blir merkbart dyrere eller/og ikke bringer med seg noe nytt til bordet kjøper jeg meg like greit en av dagens modeller. Uansett hva jeg velger å gjøre så innebærer jo det å vente og se på hva Apple vil avsløre, og det er vel det de vil. Snikete Apple ^_^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...