Gå til innhold

Teknofil.no: Er det mulig å få tilbake de gamle trådene?


Anbefalte innlegg

Hei Teknofil!

 

Gratulerer med nytt forum! Fint at det er enda flere brukere på dette forumet. Jo flere, jo bedre! ;)

 

Det er likevel litt synd at alle de gamle trådene ser ut til å ha blitt slettet. Jeg besøkte forumet nå for å lese andre brukeres erfaringer med Canal Digital bredbånd, siden vi nettopp har bestilt det, men tråden er borte. Er det ikke mulig å få hvertfall noen av de gamle (og mest engasjerende) trådene tilbake? Trådene om Canal Digitals HD-PVR var jo også interessante.

 

Bortsett fra det synes jeg at "utvidingen" av forumet er positivt! :)

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådene er ikke borte, de ligger fremdeles på det gamle forumet (http://forum.teknofil.no/forum/), men de er ikke her (Innlegg.no). Jeg vil oppfordre alle til å hente interessante og hjelpsomme tråder fra det gamle forumet og legge de inn her også. Det var slik vi fra Gamer.no fikk styr på oss selv såpass fort, og det er veldig nyttig for nyere brukere også.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Det refereres nok til det at de ikke vi være det samme forumet, men en forflytning. Da går jo i teorien de gamle trådene tapt i det at de ikke også flyttes over hit, men i praksis er det jo bare å hente dem hit selv. Det har vært en del forvirring ang sammenspleisingen for alle tror jeg, så det er ikke så rart du spør.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vi har fjernet alle linker til det "gamle forumet" men vil ikke radere det ut med det første. Det vil fortsatt være base for artikkelkommentering på eldre artikler samt kommentarer fra speedometeret og ringepriser.

 

Men for å unngå forvirring har vi altså fjernet alle linker, slik at folk ikke skal forholde seg til to forum

 

Skal vi få kommentarene over på dette forumet, må vi poste de selv om igjen. Vi kan kanskje finne på noe lurt på de aller mest aktive postene på "teknofile diskusjoner", quote innleggene i førstepost eller noe. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...