Gå til innhold

Endelig Iphone til Chess


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke å pirke så veldig, så runder 89,- opp til 90,-. Etter det første året hvor man "nedbetaler" selve telefonen koster abonnementet 90,-(89,-).

Du må holde deg til fakta! Og dine utsagn er ikke fullstendige! Vi snakker om hva det vil koste første året. Ikke etter 12 mnd. bindingstid ! Det er også forskjell på "har" og "hadde". <_<

Lenke til kommentar
Gjest Jofa da

Om du skrur på knotten din litt så skjønner også du at abonnementet koster 90kr, det du vaser om er en månedlig nedbetaling som altså er en del av telefonprisen og ikke abonnementets pris. Itouch koster fremdeles 90kr per måned uansett hva du tror.

Lenke til kommentar
Gjest Feil utregning

Netcom sitt iTalk Small abonnement har riktignok en månedpris på 399 kr. MEN hele dette beølpet går til forbruk. se: https://netcom.no/abonnement/mobilabonnemen...talk-small.html

 

Ifølge utregningen er forbruket pr måned på 293 kr, som er mindre enn 399. Dvs. at det koster ingenting ekstra. Total månedpris blir da kun 399 kr. Og Total pris for første år blir da 6187 kr.

Lenke til kommentar
Du må holde deg til fakta! Og dine utsagn er ikke fullstendige! Vi snakker om hva det vil koste første året. Ikke etter 12 mnd. bindingstid ! Det er også forskjell på "har" og "hadde". <_<

Jeg nevnte da aldri noe om å faktisk kjøpe iPhone sammen med Itouch abonnementet. Kjøper en bare abonnementet koster det bare 89,-. De 199,- i tillegg hvis man kjøper en iPhone med Itouch er fortsatt nettopp det, i tillegg. Jeg holder meg 100% til fakta. :)

 

Edit: Angående hadde/har kan jeg ta kritikk på den. ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

HVorfor tas ikke Network Norway med i sammenligningen? Det er riktignok kun rettet mot Bedrift per nå, men flere og flere av oss har muligheten til å få telefon gjennom arbeidsgiver! Snø!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...