Exia Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Om en ikke har 100kr i mnd til å spille et mmorpg spill så må en få seg en jobb eller be om stønad fra sosialen for da er det jaggu dårlig stelt. kan jo være han er 14 år eller noe? ihvertfall i en alder hvor det ikke er helt naturlig å ha en jobb? Er jo også mulighet for å hjelpe familie ved å gjøre husarbeid hjemme for en liten penge?
fytech_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Lol Er 16 år og har en godt betalt jobb. Hvorfor går det ikke ann å gjøre det slik som Anarchy, Archlord og Guild Wars og droppe månedsbetalingen. Hva med å sette opp prisen på selve spillet slik at man kan droppe gamingcard? For jeg føler det er unødvendig av utvikleren. Koster ikke 100 kr for gamecard? Her jeg bor så er prisen på 250,-
Craxmerax Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 En gamecard er som regel for 2 måneder eller 60 dager, det er derfor det koster 200-250 kr.
rulleguru Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Jeg personlig ville vært veldig skeptisk til å spille et MMO uten månedsbetaling. Etterhvert som økningen av antall nye spillere (nye salg for utvikler) stagnerer, ser jeg ingen grunn til at de vil fortsette å lage nytt content til spillet. De jobber jo ikke gratis. Det er også begrenset tid de har råd til å holde serverne oppe for inntektene på spillsalget.
Cerandin Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 månedsbetalt mmo = det du får mest for pengene imo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå