ShampooMacTavish Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jeg visste virkelig ikke at det meste har "floppa noe sjukt". Jeg kan ramse opp noen spill som ikke har gjort det: Guild Wars, EvE Online, Maplestory (), City of Heroes/Villains, Everquest II, Lineage II, Star Wars Galaxies, LotrO, Warhammer Online m.m. Dessuten kommer både Champions Online og Star Wars: The Old Republic i år, to spill jeg har tro på at vil gjøre det bra. Sistnevnte er forresten det første spillet siden WoW som jeg faktisk har tro på at kan klare å ta over MMO-tronen, har ikke trodd det om noe annet spill hittil. Endret 13. mai 2009 av ShampooMacTavish
zawson Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Jeg kan være enig i at det er mange spill som fortsatt eksisterer, men som jeg også sa "eller bare appellerer til noen få". Det vil si at hele MMO-begrepet forsvinner litt vil jeg si. Det er folk som spiller LotRO, War, GW, MapleStory etc. men ikke i nærheten av det WoW har. Jeg vil for guds skyld ikke at det kommer flere "vi vil bli større enn WoW" spill, for det er bare som vi sier det retarded. Jeg venter også på flere titler ala Champions Online og Starwars, men trådstarter ville he et spill han kunne spille nå så derfor nevnte jeg bare det første som slo meg, nemlig Darkfall Online i og med at det er nytt og noe helt annet en alt vi har sett så langt. Så ikke forstå meg feil, for jeg sier ikke at det ikke fins andre spill, men heller at de som fortsatt eksisterer appellerer til svært få eller feil gruppe. For jeg kan ikke finne den gode MMORPG-følelsen når jeg setter meg ned med MapleStory. Spillet er kult, men ikke på rett måte. Det er mer feeling i RuneScape for å være helt ærlig. Nå er jo dette bare min mening så det trenger ikke bety noe, men siden han spurte etter vår mening gir jeg han min mening. For hvem vet... kanskje han liker det samme som meg? -Cocho
ShampooMacTavish Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Bare så du vet det har MapleStory 30 millioner spillere. Vet ikke om man subscriber på det eller ikke, men det er nesten tre ganger det WoW har. Men for all del, det betyr ikke at spillet er bedre, heller at det appellerer til flere folk. Har såvidt sett en venn spille det, og jeg tror jeg holder meg unna.
zawson Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Grunnen til at det er så mange som spiller det er fordi den største delen av populasjonen er fra Japan, Kina etc. Jeg vet ikke om spillet er satt opp som WoW, med et antall servere for EU, US, RU og resten, men hvis du søker på nettet etter "maplestory + population" eller noe sånt får du garantert opp sammenlagt antall, slik som WoW. Og hvis du sjekker etter finner du sikkert ut at den største delen er fra Japan, Kina etc. Lasta det ned en gang for en tid tilbake og fant ut at 1/3 av installen var på Japansk xD Har også venner som har opplevd å fått massive virus på maskinen og påstått at det var pga. MapleStory, men jeg vet ikke. Har i alle fall styrt unna så godt jeg kan. Ikke fordi spillet trenger å være dårlig men heller fordi; #1 - Spillet er i 2D. #2 - Grafikken ser ut som Habbo hotel. #3 - Det funker ikke på 64 bit (noe som suger). Menmen... MapleStory har sikkert mange spillere, men jeg tror ikke at det er spillet man begynner å spille hvis man ser etter et nytt MMO som gir dem noe nytt, et friskt pust i en ellers så trangsynt MMO-verden. Men hvis du ikke er kresen på hvilken sjanger spillet trenger å være så bør du teste Savage 2. Det er kjekt selv om det er litt rart til tider. Godt tidsfordriv hvis du sitter og venter på en ny releas eller noe. Har kost meg masse med det ^^ -Cocho
Sniperwolf Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Aion er et meget bra MMO som kommer til høsten. Har spilt endel på den kinesiske betaen og er veldig imponert. I morgen skal visst to nye servere åpne som er F2P. Stifi har laget en bra guide på hvordan du skal registrere deg osv. Sjekk her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå