Gå til innhold

Delay på xbox 360 kontroll

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Jeg har da et par rechardable batteripacker som jeg har i kontrollene mine. Av og til (aner ikke hvorfor), blir det rundt 1 sekunds delay på kontrollen, altså at xboxen registrerer trykkene mine 1 sekund etter at jeg har trykket. Dette er sykt irriterende, og gjør det ekstremt vanskelig å spille. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fjerne dette?

Endret av Bruker-127711
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Har prøvd å skru av/på kontrollen, samme med xboxen. Har tråd som går til xboxen og, og delayet er der og når kabelen står i.

Skrevet

Må være noe gærnt med Xboxen da... Ehm... Kan hende det finnes instillinger på xboxen som kan endre på sånt. Verdt å sjekke i allefall.

Skrevet

Det står nevnt i manualen at signaler kan forstyrre den trådløse frekvensen på kontrolleren - du har ikke dratt inn noen merkelige trådløse kontrapsjoner rundt Xboxen?

Har selv play and charge-kiten, men har aldri opplevd problemer. Bruker trådløst nett på boxen, og har også en data som bruker det samme trådløse nettet i relativ nærhet av konsollen - uten problemer.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Har fjernkontrollen på tven, pluss et trådløs tastatur og mus 2 meter unna.

Skrevet
Har fjernkontrollen på tven, pluss et trådløs tastatur og mus 2 meter unna.

Trådløse tastatur kødder med sånt, tror det er fordi de kjører på samme frekvens eller noe sånt.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Var det billigtse jeg fant og, da blir det leting etter nytt tastatur neste lønning.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det tenkte jeg ikke på..

Skrevet

Ironisk, tenker jeg. Men er jo ganske lurt da, for er jo ikke alltid det er bare tastaturet som skaper problemer, kan være musa også.

Skrevet

Jeg bruker Logitech tastatur og mus trådløst, og det står vel ikke en gang 1 meter unna Xboxen. Og jeg har ingen problemer. Tror nok du skal lete etter en anne kilde til problemet!

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Har prøvd det på 2 tver, en Phillips 9803, og en Hyundai ettellerannet. Delay på begge, og har pcen på et fast sted.

Edit: Ikke for å skryte, men jeg tviler på at Phillips 9803 har input-lag, er tross alt helt ny lcd til 25.000.

Endret av Bruker-127711
Skrevet

Nå vet jeg ikke med den modellen, men er desverre utrolig mange LCD-skjermer som har slitt med input-lag denne generasjonen, blant annet Sony sine toppmodeller og en del Samsungskjermer.

Uansett er det neppe det som er problemet her. Prøvd å bruke vanlige batterier på kontrolleren for å se om det funker bedre?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Har ikke prøvd det etter at jeg skrev i tråden, har flyttet fra mor til far, så får ikke prøvd før om en ukes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...