timmoody Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Sjølv oppdaga eg dette spelet via ein artikkel av ein av skribentane på gamer.no. (http://en.wikipedia.org/wiki/Space_Rangers_2) Lenge sidan eg har blitt så bergtatt av eit spel. Velg rase og profesjon, skip startar du med - så då er du klar til å utforske galaksen. Lev som pirat, handelsmann(smugler), "bud-arbeider", eller soldat. I Space Rangers 2: Dominators må du slå tilbake ein invasjon av Dominators, ein rase robotskapninger som invaderer galaksen. I tillegg blir du ofte gjett forskjellige oppdrag på planetar, dei er tekstbaserte, men fungerer utruleg bra. God humor og mykje artig der. Dog har eg ikkje spelt denne expansionpacken enno, må vente på neste stipend, men om det er halvparten av forgjengaren så er det eit meget, meget bra spel. Forøvrig ein takk til den som skreiv artikkelen om denne skjulte perla(Space Rangers 2: Dominators)
Kharan Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Har hatt mye moro med Space Rangers 2. Kan fåes fra Impulse og broadparkgames.no, blant annet.
alleibruk Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Kunne vært bra vist det bare hadde støttet høyere oppløsning. Noen som har sett en mod eller noe som kabn fikse dette? Jeg spiller alt på 1920x1200. på 1280x1024 ser det rett og slett ikke bra ut. Altfor dårlig oversikt får man også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå