Gå til innhold

10. Klasse eksamen


Zwink

10. klasse skriftlig eksamen  

  1. 1. Hva kom dere opp i skriftlig?

    • norsk
      15
    • matte
      16
    • engelsk
      14
  2. 2. Hva kom dere opp i muntlig?

    • norsk
      3
    • matte
      1
    • engelsk
      1
    • naturfag
      4
    • samfunnsag
      1
    • fremmedspråk
      1
    • KRL/RLE
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Enklere enn tentamen og, hvis du ser bort ifra et par oppgaver på del 2. De var litt vriene, ellers var prøven veldig kort. Var ferdig halv 1, men satt til nesten halv 2 fordi jeg ikke ville gå først.

Lenke til kommentar
Enklere enn tentamen og, hvis du ser bort ifra et par oppgaver på del 2. De var litt vriene, ellers var prøven veldig kort. Var ferdig halv 1, men satt til nesten halv 2 fordi jeg ikke ville gå først.

 

haha Serriøst :p Drar alltid tidlig, har hendt at jeg har dratt først.

Spesielt på mattetentamen. Har nesten bare fått 4'ere på mattetent. siden 8'ende klasse.

Er ganske morro med sånne Smartasses som kommer til meg dagen etterpå og spør hvorfor jeg dro så tidlig, og forteller meg hvor dårlig det kommer til å gå for meg, men da vi får resultatene får jeg i mange tilfeller bedre en folk som har sittet 3 timer lengre enn meg :D

Lenke til kommentar

Da jeg gikk i 10.klasse kom jeg opp i engelsk muntlig og norsk skriftlig. Kunne ikke vært mer heldig. Fikk 4 på nynorsk, 5 på bokmål og 6 på engelsk muntlig. Hadde nok begynt å gråte om jeg kom opp i matte.

 

Nå blir det eksamen i mediafagene, og muligens noe i muntlig. Jeg er spent.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kom opp i naturfag.

Naturgass og råolje.

Er ganske godt i gang, men er et ganske vansklig tema, ihvertfall siden jeg ikke følgte med en dritt i år :p

viss det er noen som har er veldig flink med dette kan de bare sifra, er et par ting jeg ikke helt har forstodt, og som jeg gjerne vil ha oppklart.

Lenke til kommentar
Jeg kom opp i naturfag.

Naturgass og råolje.

Er ganske godt i gang, men er et ganske vansklig tema, ihvertfall siden jeg ikke følgte med en dritt i år :p

viss det er noen som har er veldig flink med dette kan de bare sifra, er et par ting jeg ikke helt har forstodt, og som jeg gjerne vil ha oppklart.

 

Jeg fikk nesten samme oppgave. Bare at min var hakket etter, når oljen har blitt om til bensin og annen brensel.... Mange sa det var den beste fremføringen i klassen!!! Og jeg får 4 i naturfag :D(fikk tre ifjor, men det endrer seg nok nå.)

Dette var prøveeksamen da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...