AKlungtveit Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har sittet å sett litt på Steam sin hjemmeside men ikke klart å finne noe der så tenkte jeg kunne slenge opp en post her å se om jeg fikk noe svar. Jeg er nemlig litt nysgjerrig om hvilke spill som kommer opp på Steam så man kan kjøpe å laste ned dem og hvor fort etter at spillet blir sluppet det eventuelt blir tilgjengelig hos Steam. Har nemlig litt lyst å teste det kommende Batman Arkham Asylum spillet når det kommer. Finnes sikkert flere spill som er på gang jeg også vil prøve og muligheten for å kjøpe det hos Steam er noe jeg liker veldig godt. Så noen som vet hvilke spill som kommer på steam og hvor raskt etter at de er i butikken man kan kjøpe dem hos Steam?
Goo_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Hvis du laster ned steam (og lager en account), kan du se hvilke spill som kommer. Gidder ikke skrive alt som kommer. Ja, det kommer samtidig som butikk utgivelse. Å laste ned og lage en account tar deg toppen 5 min
Zwink Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 De to ledende heldigitale nettbutikkene idag er vel steam og gamersgate Det varierer på hvilke spill de forskjellige har, men jeg foretrekker gamersgate. Jeg vet ikke hvilke som vil ha det nye batman spillet men du finner det sannsynlighvis gjennom en av disse butikkene.
AltF4 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Spillene blir tilgjengelige på Steam samme dag som de blir tilgjengelige i butikk. En del spill operer også gjerne med pre-order salg, hvor spillet gjerne er kutta 40% i pris. Det kommer vel snart noen survete kommentarer på at Steam bruker euro og greier, men selv opplever jeg det ikke som så forbanna dyrt - men jeg handler generelt lite pc-spill. Kan også laste ned demoer hvis tilgjengelig, du får en finfin venneliste hvor du i tilfellet de spiller online i spill du også har bare kan hoppe rett inn i deres spill, eller bare ta kontakt for en enkel chat.
Big aim Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 (endret) Som AltF4 så fint påpeker er Steam gjerne en del dyrere enn butikken, så er du OBS på det :rolleyes: Endret 5. mai 2009 av Big aim
Predicted Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Steam har UTROLIG dårlig kundebehandling. De har tvunget meg til å slutte å spille et av yndlingspillene mine(Europa universalis: rome) fordi de ikke patcher det opp til den siste patchen som stabiliserer de utallige kræsjene jeg opplever.
AKlungtveit Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 Har brukt steam en stund nå så har noe kunnskap om det, klarte endelig finne en liste om hva som snart kommer på steam og sånt. Mange takk for hjelpen.
Sirius Cobra Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Bare så du er klar over det Sloktor, så kan spill plutselig dukke opp uten at det har vært annonsert på Coming Soon tab'en. Steam har UTROLIG dårlig kundebehandling.De har tvunget meg til å slutte å spille et av yndlingspillene mine(Europa universalis: rome) fordi de ikke patcher det opp til den siste patchen som stabiliserer de utallige kræsjene jeg opplever. Man kan egentlig ikke si at Steam har dårlig kundebehandlig når det er et tredjepartspill og utvikleren/distrubitøren velger å ikke patche spillet på Steam.
precious Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Som AltF4 så fint påpeker er Steam gjerne en del dyrere enn butikken, så er du OBS på det :rolleyes: Det er en del spill på Steam der prisen er billigere enn på den billigeste fysiske butikken i norge. Særlig gjelder dette Valve sine spill.
AltF4 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jepp, dessuten er Valve veldig gode på gratis-dager på sine spill. Fint for oss som vil ha fler spillere! Har nettopp kjøpt Universe at War: Earth Assault for 5 euro. Aner ikke om det er noe bra, men for en slik pris kan det gjerne være litt dårlig! Trenger noe å spille i helga. Og ja, Steam får en del kjeft for å ha ræva kundebehandling, men av de ~25 titlene jeg har kjøpt der (både små og store spill) har jeg aldri hatt noen problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå