Gå til innhold

Warhead bedre enn crysis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det jeg lurte på var om warhead er samme som crysis grafikkmessigt eller om det krever en bedre pc?

Va noen som sa at warhead skulle gå mye bedre en crysis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Warhead har enkelte ytelsesbedringer i spillmotoren og gir deg flere bilder i sekundet, om det ikke gir deg et penere bilde. Jeg mener Warhead er morsommere på grunn av en mer underholdende historie. Alltid noe å gjøre, store eksplosjoner og et godt arsenal av våpen.

Skrevet

Jeg synes warhead er mer actionfylt og morsommere å spille. Det gir deg bedre kick siden det alltid skjer noe og det er en herlig blanding av aliens/koreanere. Dessverre er det altfor kort og slutter veldig brått. En annen ting den ikke kan måle seg med er stemningen jeg fikk i starten av crysis. Musikken + det vakre landskapet og roen var bare herlig i starten :love:.

Begge anbefales!

Skrevet (endret)

vis du har dårlig FPS kan du legge inn den nye 1.2 patchen til crysis, i den nye patchen har de fikset en del memory leaks som gjør at du kan få opp til 15 fps mer :D

Endret av janix
Skrevet
Hei, det jeg lurte på var om warhead er samme som crysis grafikkmessigt eller om det krever en bedre pc?

Va noen som sa at warhead skulle gå mye bedre en crysis?

På min pc kan jeg ha Crysis på medium helt lag fritt og på high med noen få lag.

På Warhead går High helt lagfritt og ultra high med noen få av og til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...