Gå til innhold

Generell diskusjon om Trine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva faen? Ikke i dag heller?! Det skulle komme ut i slutten av juli og har ikke kommet ut ennå? Var ikke det bare en bug som gjorde at de måtte utsette det då??

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ble overasket selv også da jeg så på en nettside att Trine også kommer på 360 og som du sier på hjemmesiden til spillet så står det vitterligen ikkeno info om en 360 versjon av spillet men hvis du tar en titt her så står det en Q3 release på 360 og en release 3 september for PS eiere. Merk dog att datoen er bare rumoured for PS3 og kan bli forsinket.

Endret av whackedorange
Skrevet
Wow, piratversjon av indie-spill. Så ... Lavt. Usj.

spar deg... skulle ønske jeg kunne være en del av den skinnhellige eliten som ser ned på alle andre fordi de har så rent mel i sin egen pose :)

Får ikke dårlig samvittighet av å laste spillet til pc når jeg kjøper det på ps3 uansett om eulaen sier at spillet bare kjøpes til bruk på en konsoll. Hadde forøvrig ikke fått dårlig samvittighet uansett men..

Skrevet
Wow, piratversjon av indie-spill. Så ... Lavt. Usj.

spar deg... skulle ønske jeg kunne være en del av den skinnhellige eliten som ser ned på alle andre fordi de har så rent mel i sin egen pose :)

Får ikke dårlig samvittighet av å laste spillet til pc når jeg kjøper det på ps3 uansett om eulaen sier at spillet bare kjøpes til bruk på en konsoll. Hadde forøvrig ikke fått dårlig samvittighet uansett men..

*ser ned på deg*

Skrevet
http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...92-2-5D-Hoedown

Yahtzees syn på Trine. Han gir det faktisk overraskende mye juling, men han liker det vel egentlig. Anmdeldelsen av 'splosion Man er først, Trine-delen begynner på ca 2:50.

Til å være en zp anmeldelse fikk jo trine ekstremt lite kjeft spør du meg :)

Ja, jeg så videoen en gang til og han er vel egentlig glad i spillet hehe. Må le av leveldesign-kommentaren!

Skrevet (endret)

Bumper denne for å fortelle at det i øyeblikket er 66% avslag på Steam. 4,49 euro - ca. 50 kroner.

Nevermind, det var Braid det var snakk om. Beklager.

Endret av AltF4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...