Gå til innhold

Gamer.no Homeklubb + Klubbhus?


Tullsau

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å fikse noen plasser nå, men det er ikke så lett, siden jeg ikke vet hvem som er aktive eller ikke. Litt plagsomt å fylle opp plassene med folk som logger inn på Home én eneste gang.

 

Jeg har i alle fall sendt noen invites til folk som er aktive i denne tråden, og som ikke er medlem enda. Skal prøve å fikse rom til flere også.

 

Har forresten ommøblert litt nå. Har satt inn noen fine saker, som jeg tror dere vil like :) Har for eksempel satt av et område i klubbhuset til å ta bilder osv. med bl.a. White Knight og Sack-Boy. Jeg har også kjøpt en Kazuya-figur som dere kan titte på ved Tekken 6-maskina. Jeg prøver også å stikke innom Home i alle fall en gang i uka, for å tjene opp noen rewards i diverse konkurranser og minigames. Er blitt noen :D Og jeg har ingenting i mot å bruke litt RL-penger på møbler og andre pyntegjenstander.

 

Check it out!

 

EDIT: Hvis jeg har sletta noen som faktisk er aktiv, så si ifra, så fikser jeg det.

 

EDIT 2: Står i klubbhuset nå, forresten.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har satt inn Boombox i klubbhuset nå. Så nå kan vi høre på musikk også. Det er kun musikk fra Playground på den, men det er jo bedre enn ingenting.

 

Kjøpte også hjelmen til Rex fra Clone Wars og en AT-ST som står sammen med Sackboy og White Knight.

 

Check it out!

 

EDIT: Legger til noen bilder.

 

 

 

post-169-1100805563_thumb.jpg

Klubbhuset.

 

post-169-1100805596_thumb.jpg

Sofaer og sånn.

 

post-169-1100805637_thumb.jpg

Tullsau, Amored og Toman.

 

post-169-1100806117_thumb.jpg

Modell xD

 

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Er det mye aktivitet i klubbhuset nå?

Kjøpte meg en PS3 for altfor ikke lenge siden. Kunne godt tenke meg å henge litt i klubbhuset!

Er ikke så mye som skjer der akkurat. Litt rart, siden klubben er full. Så jeg kommer nok til å slette noen om jeg ikke hører noe fra noen av de, så det blir plass til folk som faktisk bruker Home.

 

Legg meg til på PS3en, så skal jeg sende deg en invite i alle fall :)

Lenke til kommentar

Burde få til noe mer aktivitet der ja:) Samles litt!

Ja, det synes jeg også. Det går jo faktisk an å ha det LITT moro der nå. Skal kjøpe Dart Board etter hvert også. Alt som er interaktivt. Det eneste dumme er at man bare kan ha et begrenset antall "Play"-gjenstander i huset :(

 

EDIT: Har sendt deg invite forresten, Bertelsen.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...